Seriju prazničnih kampanja otvorio je švedski brend H&M, kojem se pridružio ovih dana Guess svojom prazničnom kampanjom koju je režirao Paul Marciano, predsednik uprave i glavni kreativni direktor brenda. Fotografije je po treći put snimala kineska fotografkinja Chen Man.
Glavna uloga Guess ratnica je dodeljena manekenkama Megan Williams i Karmay Ngaia, dok je kompletna kampanja osmišljena kao put njihovog globalnog prijateljstva, i to kroz najslikovitije japanske lokacije.
Glavni stilista kampanje je bio poznati modni urednik i stilista Satoshi Hirota, dok su manekenke nosile najistaknutije modele iz Guessove praznične kolekcije koje mahom su činile kreacije pastelnih boja.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti