Britanski brend Mulberry je predstavio svoju božićnu kampanju u vidu kratkog filma koja se zove #WinChristmas i koja se bitno razlikuje od dosadašnjih kampanja brenda.
Kompletno rešenje i koncept, osmislila je jenda od najpopularnijih marketinških agencija na svetu, Adam & Eve /DDB, a u videu koji traje 90 sekundi u fokusu je porodica koja se okupila na božićno jutro kada se tradicionalno dele pokloni.
U centru pažnje je devojka koja redom dobija svoj portret, malog psa, jednoroga, darove koje je teško nadmašiti, ali i bakin poklon u vidu klasične Mulberry Bayswater torbe. Naravno, u pitanju je prva stvar koja uspeva da oduševi unuku i na pada u stanje opšteg delirijuma!
"Pronaći savršen i pravi poklon za dragu osobu je uvek mukotrpan i iscrpljujuć zadatak. Želeli smo da pokažemo da nikad ne možete da pogrešite sa Mulberry nekim komadom. Nikad."
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti