Kreativna direktorka modne kuće Clare Waight Keller ovog puta se pojavila i u ulozi fotografkinje iza kulisa snimanja nove kampanje za proleće/leto 2015.
Clare Waight Keller je kako sama kaže u novoj kolekciji tražila istinsku lepotu 70-ih, a čini se kako je odabranim modelima upravo ta era odlično "sela". Njihova razbarušena, suncem obasjana kosa, svežina i prirodan sjaj, nežna koža i minimum make-upa dizajnerku su podsetile na ideal 70-ih.
Kampanju u kojoj dve devojke poput prave dece cveća u skladu s prirodom lutaju plažom jašući konje svojim su iskusnim okom zabležili Inez & Vinoodh, dok je kreativna direktorka kuće odgovorna za fotografije iza kulisa snimanja. Lepršavi materijali, teksas, brušena koža, duge romantične haljine, sunčane naočare okruglih okvira, na moderan način evociraju najpopularniju eru ove sezone.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti