Posle skoro 50 godina, HUGO BOSS je uveo novi logo za svoj noseći brend BOSS i kompletno rebrendirao sve elemente koji čine njegov vizuelni identitet. Svetski poznati brend BOSS objavio je najnoviju kampanju za kolekciju proleće/leto 2022 pod nazivom #BeYourOwnBoss.
Upečatljivi portreti, zabeleženi kamerom čuvenog modnog fotografa i režisera Mikael Jansena, snimljeni su na setovima širom sveta. U kampanji #BeYourOwnBoss učestvuju top modeli Kendal Džener, Hejli Biber i Džoun Smals, zatim svetski poznat američki reper Future, međunarodna TikTok zvezda Kabi Lejm, južnokorejski pevač i glumac Li Min Ho, britanski profesionalni bokser Entoni Džošua, italijanski teniski šampion Mateo Beretini i nemačka atletičarka Alika Šmit.
BOSS dobija jedan novi moderan identitet s ciljem da se obrati prvenstveno mlađoj populaciji. Dizajn direkcija, kolekcije, koncept i izgled radnji, kao i svi ostali kanali, komuniciraće razigraniju i ležerniju estetiku, koja pritom ostaje verna osnovnim kodeksima brenda - izvrsnost oblačenja.
Istom prilikom BOSS je najavio višegodišnje partnerstvo sa TikTok superzvezdom Kabi Lejmom. Nakon događaja na Milanskoj nedelji mode, koji je zabeležio više od 4 milijarde pregleda za samo 4 dana i na kojem je Lejm imao svoj debi na modnoj pisti, BOSS je proširio saradnju sa njim kao ambasadorom brenda i uključio ko-dizajniranu ‘capsule’ kolekciju.
Pod rukovodstvom generalnog direktora Danijela Gridera, HUGO BOSS je otkrio i planove za strategiju rasta koja treba da udvostruči prodaju kompanije do 2025. i obezbedi joj mesto među 100 najboljih preduzeća u tom periodu.