Pariz. Ultimativna asocijacija za romantično, raskošno, moderno, urbano. Za vreme Nedelje mode, sve ove karakteristike Pariza kao da se utrostruče - ljudi iz celog sveta tada dolaze puni očekivanja i željni da upiju esenciju lepote, prefinjenosti i stila, ali i da sebe predstave u najblistavijem modnom svetlu. Zato su ulice preplavljene inspirativnim i inovativnim stajlinzima, radosnim pogledima i raskošnom životnom energijom. Svaka ulica, bilo mala ili velika, jeste raj za oči, svaki kafić je oaza trendova u nastajanju, svaki izlog je smernica za nove stilske tendencije.
Nekoliko puta godišnje, naš tim putuje u Pariz na Nedelju mode tokom koje se paralelno održava i veleprodaja brendova koja na svetskom nivou okuplja sve buyere, kreativne direktore, menadžere i stiliste da pogledaju najnovije kolekcije i odaberu modele za svoje kompanije i radnje.
Razmena iskustava, predviđanja trendova, konsultacije oko najnovijeg najprodavanijeg artikla, samo su neke od tema koje se prilikom ovih susreta razmenjuju.
Modno vreme ili vreme u modi jeste neko potpuno drugo vreme u odnosu na kalendare i vremenske prilike. U modi je svaki dan proračunat unapred, izmaštan i osmišljen nekoliko meseci ranije. Modni stručnjaci su pre svega vizionari i ljudi koji upijaju bezbroj utisaka i socioloških kretanja, događaja raznih vrsta da bi došli do odgovora - šta nudimo sledeće sezone.
Bezbroj svakodnevnih sastanaka sa ljudima iz celog sveta, u 10.00 sa Anine Bing i njenim menadžerima iz Los Anđelesa, u 12.00 već sa Lala Berlin timom i timom menadžera iz Berlina, u 15.00 sa Agolde timom menadžera iz Milana… i tako u proseku 5-6 dana zaredom.
Pauze su nekada za odmaranje, a nekada i za čist hedonizam koji nas hrani da sledećeg dana budemo inspirisani za nove ideje i vizije.