Visokoobrazovana, mlada i uspešna, izdvaja se iz mora influensera svojom iskrenošću, harizmom, jedinstvenim stilom i nepresušnom inspiracijom koju crpi iz čiste ljubavi prema svom pozivu, estetici i umetnosti.
Danas je jako retko naići na nekoga ko od samog početka propagira i zalaže se za sada već goruće teme održivosti u modi, očuvanju životne okoline, obrazovanju kao i vraćanju vrednostima poput iskrenosti i jednostavnosti.
Kako je Sylvia napravila planetarni uspeh, šta je tajna kvalitetnog modnog izražaja i kako se kreira sadržaj jednog uspešnog Instagram profila otkrićete u intevjuu koji je dala Jeleni Soldatović.
Kako biste objasnili ceo concept i sam slogan “Vizuelna poezija kreativnog uma” našim čitaocima?
Vizualna poezja Kreativnog Uma je transcedentalna forma samoizražavanja. Sam koncept je došao kao reakcija na samu impresiju odlaska u galeriju i sve emotivne reakcije koje tamo doživimo, ali opet sa druge strane uključen je i pripovedački, kuratorski duh koji uspostavlja interakciju sa čitaocima, i ono što je najbitnije, pravi ravnotežu između moje privatne strane koja je nakolonjena umetnosti i čitavog dijapazona sveta mode. Poenta je bila preneti taj senzibiltet na Instagram.
Šta je Hug-You zapravo jer ono što se može videti na prvi pogled je višeslojni inspirativni sadržaj i ovde se nameće pitanje da li si ti influenser, fashionista ili umetnica?
Po mom mišljenju to su sve zasebne kategorije. Pripovedanje delom objašnjava čime se zapravo ja bavim. Uređujem i organizujem umetnička dela ili druge predmete koji su uključeni u sam proces. MIslim takođe na garderobu i sve vezano za modu i dizajn. Onda biram šta se uklapa i kako, samo umetničko delo, moda, kozmetika, kozmetički brendovi ili pak hotel u kome sam odsela. Tada pažljivo odlučujem šta će se naći u mojoj Instagram galeriji na kraju donosim odluku kako želim da prikažem i objavim samu fotografiju.
Ne bih želela da upoređujem sebe sa profesionalnim kuratorima koji se bave očuvanjem kulturne baštine u muzejima ili bibliotekama. Biti curator zahteva detaljno i duboko poznavanje umetnosti. Za ono čime se ja bavim, moram da isfiltriram previse toga i svedem ga na formu onoga što mi se prosto lično dopada. Moje pripovedanje i uloga kuratora su zasnovani na mojoj ličnoj estetici.
Takođe, ne pratim trendove. Na samu modu gledam kao na nešto gde postoji mnogo slobode da se kombinuju novi dizajnerski komadi kao i oni koji su vintage. Vidite, naše telo je kao umetničko platno koje je dekorisao naš lični stil.
Inače blog je bio pod rekonstrukcijom i sada je izašao u ruhu vizuelnog žurnala koji je strukturisan u vidu sajta koji vodimo moja sestra Julia Haghjoo i ja. Glavni fokus je upravo na umetnosti, modi, lepoti, načinu života ili lifestyle i stvarima koje nas lično inspirišu a koje se pšrožimaju kroz našu estetiku.
Digitalni marketing i društvene mreže su najuubojitije oružje u smislu neophodnosti, a opšte je poznato da je Instagram najuticajnija platforma još uvek. Šta misliš, kako će izgledati budućnost kroz prizmu digitalnog marketinga i samih medija?
Lično najviše volim kreiranje sadržaja koji ima poentu priču, bilo da je u formi editorijala, informativne prirode ili u formi dobrog novinarstva, sa ne predugim i vešto osmišljenim opisima stavljenim u neki zabavni ili obrazovni kontekst. Često se srećem sa postovima koji su prosto preglasni, previse bodu oči na iritantan i pretenciozan način, što je u stvari zamorno i prosto ružno. Poenta društvenih mreža je u tome da se sam posmatrač oseća bolje, da se informiše o nečemu novom i bude bogatiji za neku prijatnu emociju i saznanje pošto izađe sa same platforme.
Same društvene mreže i platforme imaju ogromnu odgovornost što se toga tiče. Način na koji ih lično ja koristim se takođe promenio, a koristim ih da bi bila povezana sa porodicom, prijateljima i naravno ljudima iz modne industrije. Lične preferencije su mi knjževnost, ljudi iz sveta novinarstva kojima mogu da verujem i koji predstavljaju magazine ili digitalne platforme za koje pišu i koje ili imaju jak i filtrirani sadržaj ili su vezane za umetnost, informisanost u pravom smislu te reči ili samu inspiraciju I dizanje svesti. Jer kvalitetna reč i informacija su sve. Ja zaista iskreno uživam u Instagram profilima ljudi koji od svojih profila naprave pravo umetničko delo. Verujem da simbioza društvenh mreža i drugih medija kao websajtova ili podcasta na primer, nešto što daje širu i jasniju sliku i više informacija predstavljaju budućnost digitalnog marketinga.
Šta je stil a šte je trend po tebi? Da li misliš da se nešto od ta dva može kupiti u eri konzumerizma? Šta je tajna tvog sjajnog stila i ličnog izražaja generalno? Kako zapravo funkcioniše tvoja magija?
Što se tiče konzumerizma, mislim da više niko tačno ne zna šta i gde traži. Sa jedne strane to može biti zaista divno jer se ima tako puno opcija.
Možda ćete se začuditi, ali moja garderoba se sastoji od veoma limitirane selekcije i malog asortimana nekih osnovnih komada. I zaista mislim da ključno da se držimo maksime da je jednostavnost ključ.
A što se tiče stajlinga, priprema je ključ svega. Kada mi vreme dozvoljava, volim da osmislim svoje kombinacije unapred. Suprotnosti se zaista privlače tako da pokušavam da iskombinujem ženstvene i muškobanjaste, masculine komade, što daje osvežavajući contrast kako u samoj silueti, tako i u teksturi odevne kombinacije. Ono što istinski donosi samopuzdanje je udobnost-kada se osećate dobro u onome što ste obukli, logično ćete izneti celu kombinaciju sa mnogo više sigurnosti u sebe. Radije ću investirati u neke osnovne bezvremenske ili vintage komade koji će upotpuniti moj garderober nego da iznova menjam sve.
Takođe volim “manje je više” način odevanja. Jasni krojevi, silueta i pročišćena forma sa akcentom na detalje-miks jednostavnosti i udobnosti, estetika koja je klasična i minimalistička ali definitivno sa akcentom na nekom interesantnom detalju. Posebno svakodnevno odevanje ne bi trebalo da bude trendi i svakako ne po svaku cenu.
Što se tiče stila, najbitnija je originalnost ali kroz samu formu, izgled i funkciju odeće. Ja se uvek opredelim za udobniju garderobu koja dobro paše mojoj konstituciji i ravnu obuću. Slojevitost u odevanju dodaje strukturu i sam autfit iliti odevnu kombinaciju čini interesantnijom.
Kada kupujete garderobu, birajte mudro i pametno. Budite promišljeni. Investirajte u komade koji će vam trajati godinama. Da ne pričam o tome da neki komadi zaista i izgledaju bolje i ležernije kada su nošeni.
Ostatak intervjua pročitajte na sledećoj stranici:
Kako biraš sve one divne stvari koje ćeš objaviti na svom profilu?
Većinu stavri biram potpuno intuitivno i po osećaju, neako puštam da me povede emocija pa onda dalje smišljam kako da oblikujem celo pripovedannje kroz to. Ponekad je i meni samoj prava misterija kako se sve tako uklopilo. Često mi lepota nekog oblika samo privuče oko, mada to generalno budu i boje, kompozicija i slojevitoist svega. Od samog outifta, preko fotografije i objekata zavisi i kako se svi ti elementi dopunjuju, uključujući i boje.
Kako se u stvari izgovara vase prezime da li imaš neki nadimak ili zabavnu priču koja stoji iza toga?
Haghjoo se u stvari izgovara Hug-You (zagrli me) i tako sam i opisivala i objašnjavala svoje prezime još od detinjstva. Tako smo sestra i ja i došle na ideju da sam blog nazovemo Hug-You. Blog tj sajt je ponovo zaživeo pre nekoliko dana i sem mode, estetike, umetnosti I ličnih impresija, takođe ćemo predstavljati i zanimljive ličnosti koje upoznajemo kroz sam posao. Povratak bloga je velika stvar i velika novina samo po sebi.
Sestra i ti ste sada između ostalog ambasadorke Chanel, Hermes, Chloe i mnogih drugih brendova. Ne postoji izdajnje Vogue, Elle, Porter i ostalih najprestižnijih magazina u kome niste stalni gosti. Ali kako je sve počelo?
2010-te sam krenula da studiram na Parsonsu u Njujorku. Savetnik iz studentske organizacije me je posavetovao da bih sa ciljem da sebi obezbedim stipendiju mogla da pokrenem blog. Ideja mi se nije isprva dopala, jer nisam želela da da sebe i svoj rad objavim javno.
Ali posle nekog vremena i ubeđivanja od strane moje najbolje prijateljice Suzan, kreirala sam Hug-You a potom pitala i svoju sestru Juliju ne bi li mi se pridružila u zajedničkom kreiranju sadržaja, kako bi podelile našu ljubav i strast za umetnošću sa ostatkom sveta. Tako smo i krenule sa izgradnjom čitavog koncepta identiteta vizualne poezije i ušle u vode kreiranja kreativnog sadržaja i konsultovanja sa našim klijentima. I nikada ne bih uspela bez Julije jer u našem zajedničkom radu prosto rastemo zajedno.
Koji savet bi dala mlađoj verziji sebe iz sadašnje pozicije, i posle niza impozantnih uspeha koji si postigla na svetskoj modnoj sceni?
Ne razmišljaj previše, budi otvorena za sve, budi otvorenog uma i uvek gladna znanja. Samo idi napred. Ali nemoj nikako da zaboraviš da se dobro zabavljaš usput!
Koliko ti je bitna ljubav u svemu?
Voleti i biti voiljen su dve najmagičnije i najbitnije stvari u životu. To ti daje snagu i često te ostavi bez teksta. Ljubav je vid posvećenosti, strasti i konstantnog naporada sami budete bokja verzija sebe i kreirate sreću, poštujući vrednosti samih situacija što daje značaj samom postignutom uspehu i ključna je stavka kako za vase privatnne veze, tako i za vaš rad.
Ljubav je ključni sastojak.
Jednostavno je bolje je živeti život ispunjen srećom i ljubavlju-uvek bi se opredelila za to u odnosu na bilo koju materiajlnu stvar, u svakom kom trenutku. Ljubav povezuje i glavni je izvor inspiracije. Ljubav prema sebi znači biti srećan i zadovoljan sobom i svojim životom. Ljubav je posao. Veze zahtevaju veliki rad na njima. A ukoliko vam se ne dopada ono šta vam posao nudi, prosto nemojte da aplicirate za isti.
Bilo koji vid ljubavi, bilo da se radi o porodici, momku ili devojci, vašem braku ili najboljem prijatelju, vašem poslu, poslovnim vezama, zahtevaju veliki rad i samo grizite, videćete, rezultat je čaroban! Lično meni je ljubav jako bitna, bilo da se radi o ličnom ili poslovnom aspektu života. Život bi bio tako tužan bez ljubavi.
Razgovarala: Jelena Soldatović
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti