CON / Maja Bunčić, modna novinarka
Nazovimo stvari pravim imenom, Kim Kardashian je izuzetno bogata starleta udata za trenutno izuzetno popularnog dizajnera. Ona nije nikakav biznis mogul, a još manje je modni mag. Ukoliko zavirimo u njen CV, odmah nailazimo na opštepoznatu informaciju, a to je ona da je Kim Kardashian svoju vidljivost na show bizz mapi dobila zahvaljujući Paris Hillton, čija je bila asistentkinja. Od nje je maznula foru, snimila porno klip i dobila svoje prve velike naslove u medijima širom sveta.
Originalnosti joj je, dakle, manjkalo u samom startu. Onda je na red došao rijaliti, pa udaje i razvodi, parfemi i linije odeće, naslovnice i besramni naked selfiji. Spomenula sam beše originalnost? Naime, posmatrajući njen timeline, Kim je možda čak i uspela da bude pionirka u određenom domenu, da postane, recimo, prva potpuno obnažena javna ličnost čije je venčanje prenosio Vogue? Ili možda prva javna ličnost koja je izdala knjigu svojih selfija?
Hrabrost i ludost? O, da u velikim količinama.
Što su i razlozi njene apsurdne popularnosti. Nikako originalnost koja se, istini za volju, ne da čak videti ni na njenim outfitima. Spoj biciklističkog crnog šortsa i nude topa sa patikama nije nikakva modna veština, može samo da izgleda prilično hrabro ukoliko posedujete silikonsku zadnjicu. Pritom je već viđeno, što ne možemo reći za outfite Jane Birkin, Audrey Hepburn, Jackie Kennedy, Biance Jegger, jedne Madonne ili bilo koje druge modne ikone čija originalnost je stilska inspiracija i dan-danas. Skandaloznost je ono čime Kim kupuje milionske pratioce na društvenim mrežama, kojima prodaje svoje skupo upakovane proizvode. I na kraju, budimo zaista iskreni, pred imenima gore pomenutih modnih diva i nazovimo stvari pravim imenom: Kim Kardashian je trendseterka, a trendovi su prolazni.
PRO / Aleksandar Nastasijević, asistent modne urednice i stilista
Kada govorimo o klanu porodice Kardashian, prva asocijacija je naravno Kim. Način na koji je ona ospela u žižu javnosti pojedincima je degutantan, ali činjenica je da je iskoristila trenutak i napravila imperiju od svog imena.
Iako svi govore kako je bogata ni zbog čega, zaboravlja se da je Kim vlasnica višemilionskog biznisa povezanog sa beauty industrijom. Njena linija pudera, parfema i proizvoda za konturisanje jedna je od najprodavanijih; a da poseduje preduzetnički duh dokazuje i to što je igrica Kim Kardashian Hollywood među najigranijim na svetu.
Kim je promenila i to kako se danas percipira ženska lepota. Sada se sme imati par kilograma viška i obline su dozvoljene, preporučljive i zavodljive. A ako se vratimo nekoliko godina unazad, svi ćemo se setiti da je to bio jedan veliki fashion no, no. Promenila je i to kako se gleda na ženu uopšte. Ona nije poznata kao supruga Kanye Westa, ali je on poznat kao njen suprug. Na taj način ruši stereotipe o ulozi žene u porodici i stavlja je u centar pažnje.
Svoj uticaj dokazala i kada je uspela da jednu od najmoćnijih žena u modi natera da je stavi na naslovnu stranu velikog modnog magazina, što zaslužuje svako poštovanje. Voleli je ili mrzeli, jedno je sigurno: osoba koja je toliko zastupljena u medijima najbolje će prodati određeni proizvod.
Reach koji ona ima dostiže neverovatne granice, a fotografija koju okači izaziva fenomen break the internet koji prouzrokuje više stotina miliona reakcija. Iako je Kim brend koji prodaje druge brendove, ona je pre svega žena, supruga, majka i preduzetnik koji pomera granice i predstavlja pravi društveni fenomen.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti