Već nekoliko sezona unazad, Isabel Marant kreira obuću koja čim se pojavi u prodaji postaje hit obuća koja nestane u rekordnom roku. Da su aksesoari jednako važan segment kao i odeća, svedoči sve učestalija navika najpoznatijih modnih kuća da pokrenu linije aksesoara u koje po difoltu ulažu velike svote novca.
Često se desi da aksesoar postane popularniji od odevnog komada iz neke kolekcije, pa setite se samo kakvu je histeriju na tržištu izazvala kultna Paddington torba kuće Chloé koja je dominirala tržištem 2005. godine.
Takvu sudbinu doživele su i Otway čizmice koje je Isabel Marant pustila u prodaju 2010. godine po ceni od 1.200 dolara.
U Njujorku se stvorila lista čekanja na kojoj su bila zapisana imena brojnih princeza s Pete avenije koje uprkos svom statusu nisu uspele da dobiju svoj par preko reda. Taj kultni model pravo je otelotvorenje beskrajno cool aure pa nas ne čudi što ih je prva od poznatih obula upravo predvodnica francuskog ležernog stila, Emmanuelle Alt.
Sledeće na redu su bile čizmice Dicker Boots, omiljena festivalska obuća supermodela i mladih holivudskih glumica, dok je Royston model iz poslednje jesenje kolekcije uspeo da zaseni sve ostale svojim moćnim, gotovo amazonski, lookom.
Pogledajte u nastavku najpopularnije čizme francuske kreatorke:
Caleen
Blackson
Royston
Andrew
Dicker
Lazio
Otway
Izvor: buro247.hr
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti