Dok nam je revija Victoria’s secreta najviše ličila na glam žurku na kojoj nastupaju najveće muzičke zvezde današnjice, sve sa dresscodom „strictly sexy and beautiful“, ovogodišnji Métiers d'Art u režiji Karla Velikog nas je odveo u prošlost, kada je raskoš bila više od šljokica, perja i čipkanih brushaltera.
U monumentalnoj baroknoj palati iz 18. veka Shloss Leopoldskronu, Karl Lagerfeld je uspeo da nam pokaže kako se sjajno snalazi i u prošlosti, koliko i u sadašnjosti.
Kompletna kolekcija je podsećala na neku austrijsku bajku, sve sa malenim Hudsonom Kroenigom koji je izgledao kao austrijski dečkić, obučen u sokne, tregere, vuneni džemper i šeširčić.
Od boja dominirale su bordo, smeđa, tamnoplava i maslinastozelena, a skoro svaki model je nastao kao varijacija austrijskih carskih kostima s elementima narodne tirolske nošnje.
Ključni model kolekcije je bila famozna Chanel jaknica koju je Karl upario s puloverima, krznenim ogrtačima i pantalonama. Detalji su takođe bili upečatljivi: šeširi s perjem, vunene rukavice i raskošni broševi upotpunili su skoro svako izdanje.
Inače, revija u Salcburgu je 11. po redu Métiers d'Art revija (prethodile su joj revije u Dubaju i Dalasu), a upravo u Salcburgu je Coco Chanel navodno dobila ideju za stvaranje kultne Chanel jaknice kada je videla uniformu liftboya zaposlenog u hotelu Mittersill.
Ako je suditi prema viđenom, Karla nije samo inspirisala bogata istorija austrijskog grada, već i filmska trilogija u režiji Luchina Viscontia u kojoj je Sissi, austrijsku caricu glumica Rommy Scheider…
Reinkarancija je uspela, što se nas tiče.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti