Prošlo je šest meseci od kako je Alessandro Michele unapređen sa pozicije glavnog dizajnera za aksesoare u kreativnog direktora italijanskog brenda Guccija.
U to vreme ta vest je bila jedna od najiščekivanijih jer je sve zanimalo ko će naslediti čuvenu Fridu Giannini koja je oblikovala nepunih 13 godina estetiku brenda. U međuvremenu Alessandro je debitovao na Fashion Weeku kolekcijom za jesen koja je naišla na pozitivne reakcije.
Michele je tada impresionirao kritiku svojom vizijom sedamdesetih koja je rezultirala ležernom kolekcijom u kojoj su dominirale raskošne haljine i kaputi cvetnog desena, kao i zagasita, zemljana paleta. Upravo za tu kolekciju sada je snimljena kampanja koju vam ovde ekskluzivno donosimo.
"Želeo sam da moja kreativna vizija se pretoči u efektnu kampanju. Zato sam odlučio da kompletnu priču preselim na ulice, među masu, kao i kada smo predstavili Cruise kolekciju skoro u Njujorku. Čvrsto verujem u taj fluid koji struji ulicama i ne vidim nijednu razliku između modne piste i ulica. Moda, pogotovo ona ready-to-wear je nešto realistično, nešto opipljivo, kreirano za svaki dan, i za svakog ko želi sebe da predstavi na ovaj ili onaj način."
Cvetne torbe, boho haljine sa faltama, plisirane suknje, kožne mokasine sa krznom, kostimi u cvetnom printu obojili su ovu kampanju koju je fotografisao Glen Luchford, dok smo u ulogama manekena videli Tessu Charlotte, Tobiasa Lundha, Liju Pavlovu i Svena de Vriesa.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti