Ako ste kojim slučajem gledajući famoznu „supermarket“ reviju francuskog brenda pomislili „hej, pa trebalo je ja da šetam između polica vozikam se u kolicima, a ne Rihanna i Cara“, evo prilike da tu misao i ostvarite.
Vodeći se najnovijim trendovima ali sigurno i primerom Marca Jacobsa koji je izazvao bukvalno „pometnju“ na internetu, kada je raspisao konkurs za novo lice putem neta, Karl Lagerfeld i ekipa iz Chanela su odlučili da vas javno pozovu na svoju sledeću „ekstravagantnu“ reviju.
Haštag #WALKWITHKARL je napravljen od strane modeling agencije Ford Models i samog Karla u želji da se pronađe nova Chanel zvezda!
Pobednik ovog sjajnog konkursa (hej ljudii, imate priliku da šetate sa Karlom, nosite Chanel kostime i zabavljate se sa najboljim modelima na svetu!) će dobiti priliku da bude ne samo model na Chanelovoj reviji već i na reviji modne kuće Fendi.
A kako je Karl krajnje kreativan i multi-talentovan, nagrada obuhvata i photosession koji će fotografisati upravo Karl za specijalan editorijal V magazina.
Pa, da li želite da budete na sledećoj reviji Karla Velikog? Potreban vam je pomenuti hashtag i vaš najbolji selfie. Konkurs traje do 1. septembra.
Na fotkanje, i srećno!
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti