Koliko često provodite vreme u shopping centrima? Odvajate li određeni broj sati za detaljno istraživanje svih kolekcija high street brendova ili ste mahom postali pristalice online kupovine, te posetu velikim molovima ostavili za retke prilike u kojima je nešto ipak potrebno videti I doživeti uživo?

Ako je slučaj takav, znamo šta će vas obradovati i motivisati da ovog proleća iskoračite iz rutine. Od prošlog vikenda, Beograd je postao bogatiji za dva butika koji prevazilaze okvire dosadašnjih klasičnih prodavnica. Naime, IQOS brend je doneo nove radnje koje se mogu posmatrati kao cool gradska mesta otvorena za druženje i upoznavanje, namenjena prvenstveno punoletnim korisnicima nikotinskih proizvoda.

_DSC8606.jpg
Promo 

Beograd je kao kosmopolitski grad oduvek bio mesto susreta koje pruža toplu dobrodošlicu svima koji u njega zakorače, a upravo se takva filozofija preslikala i na nove IQOS butike. Već na samom otvaranju, posetioci Delta City-a i Ušće Shopping Centra imali su prilike da uživaju u jedinstvenim umetničkim delima koje odlikuje dualnost, baš kao što IQOS spaja konzumaciju duvana i tehnologiju.

_DSC8377.jpg
Promo 

Domaća tri umetnika, muralisti Marija i Stevan Šoln iz ateljea Šoln, zajedno sa našom dizajnerkom Aleksandrom Duende, vlasnicom modnog brenda Daire, inspirisani Beogradom uz priče IQOS korisnika, kreirali su unikatno delo u kom se spajaju dve grane - slikarstvo i modni dizajn.

IQOS brend, čija je vizija budućnost bez duvanskog dima, je inspirisao i naše umetnike da kreiraju delo sa posebnom simbolikom. Vizija budućnosti bez duvanskog dima je nešto čemu težimo, a jedan od boljih izbora koji možemo da uradimo za sebe jeste prelazak na IQOS umesto klasičnih cigareta.

Zbog toga, ako ste punoletni korisnici nikotinskih proizvoda, predlažemo da nam se pridružite na novom mestu susreta i spoju neočekivanog, upoznate široki portfolio koji nudi IQOS brend, a do tada, u nastavku pročitajte kratak intervju sa Aleksandrom Erić (Duende), koja je govorila o sebi, umetničkom imenu po kom je svi prepoznajemo, te iskustvu saradnje sa IQOS brendom.

_DSC9136.jpg
Promo 

"Duende je umetničko ime koje je nastalo tako što sam gledala dokumentarni film pod nazivom Gypsy Caravan u kome Esma Redžepova objašnjava kako je Duende duh iz španske mitologije ili mistična sila koja pokreće telo da oseti emociju u umetnosti. Kad smo kod umetnosti, bavim se njenim različitim granama – muzika je veliki deo mog života, kako kroz DJ-ing u kome sam već skoro 10 godina tako i kroz zvučnu terapiju koja je odnedavno postala moja velika ljubav. Drugi deo koji se tiče umetnosti je dizajn nakita i garderobe. 2015-te sam osnovala brend koji se zove DAIRE a ima slogan – comfort wear for a free spirit. U radu sa tekstilom koristim održive materijale, radila sam među prvima u svetu sa kožom od kaktusa, a trenutno se veliki deo aktuene kolekcije sastoji od liocela – materijala poznatog i kao ‘zelena svila’."

_DSC9151.jpg
Promo 

Kada je reč o saradnji sa IQOS-om i motivaciji koja ju je pokrenula, Aleksandra je podelila sledeće: "Sve što ima veze sa napretkom i svetom koji ide u pravcu što manjeg zagađenja je već lep motiv sam po sebi. Ne volim duvanski dim i još manje miris istog, a IQOS je omogućio da se dim potpuno eliminise, a neprijatni miris u velikoj meri smanji. Takođe ono što je interesantno kod IQOS-a jeste da neguju lokalnu scenu i njihove umetnike, a to pokazuje i ova naša saradnja."

Ispričaj nam priču/koncept koja stoji iza ovog umetničkog dela i kako je ono nastalo?

Glavna tema ovog dela je Beograd – imali smo zadatak da delo jasno oslikava naš grad, ali ono što smo svi od početka želeli jeste da ne bude klišea, jer ništa vezano za Beograd ne može da se uokviri - I odatle taj borderless koncept. Kao neko ko je rođen i ko je odrastao u Beogradu oduvek mi je bilo jasno da je on veoma slojevit, zavodljiv, mistični karakter koga teško da možeš da upoznaš ako ne zagrebeš malo dublje. Iako često veoma kontrastan grad, u svojoj strukturi zna da bude i fluidan i nežan. Fluidnim ga čine dve reke ali i ljudi u njemu čije struje su često podeljene ali neretko i ujedinjenje. Tako tekstil ovde predstavlja upravo te reke kao centralni motiv dela koji ima još puno struktura i slojeva kojima su Marija i Stevan doprineli vrlo inteligentno i kreativno.

Na koji način si doživela IQOS zajednicu i kako su ti oni pomogli u ovom procesu?

Oni su svi doprineli svojim emocijama najviše, svojim pričama šta je za njih Beograd i dobrim poznavanjem vrednosti koje IQOS promoviše, zbog čega su oni verni ovom brendu. Pomogli su nama kao umetnicima da dodatno produbimo priču oko samog dela, da svi zajedno osetimo šta znači stvaranje u kolektivu i najvažnije, da razumemo šta je ono što spaja dve stvari oko koje smo se okupili – IQOS i Beograd.

IQOS nije proizvod bez rizika, oslobađa nikotin koji izaziva zavisnost. Samo za punoletne.