Izvanredna i samostalna stilistkinja Danielle Nachmani ima jednu od najrazličitijih karijeru u modnoj i stilskoj igri - osim njenih red carpet, uređivačkih i stajling akcija, ona je uspela da osmisli poslovnu kompaniju sa novim kreativnim sadržajem Edtn (kao Edition).
I to je sve deo plana od samog početka.
"Znala sam šta sam htela da uradim, od svoje 15. ili 16. godine", Nachmani govori o ranim ambicijama da bude stilista. "Moja srednja škola je održala modnu reviju, a ja sam se ponudila da koordinišem svu odeću za nju."
Budući guru crvenih tepiha za poznate ličnosti, kao što su Lake Bell, Adam Driver i Bobby Cannavale, hrabro je iskoristila trenutak da pokrene karijeru tokom svog prvog stažiranje kod najboljih prijatelja svog oca u Island Def Jam records.
Jednog dana, kada je A.L.C. dizajner Andrea Lieberman došla da razgovara o novom videu Jennifer Lopez, tadašnja tinejdžerka je ugrabila svoju šansu.
"Ja sam doslovno otišla do Libermanove i rekla, "Želim da radim za vas besplatno" i ona je nezainteresovano pristala", kaže Nachmani.
Vredna srednjoškolka je išla na praksu kod Libermanove tri dana u nedelji (a u Island Def Jam druga dva dana). Dok je bila na odmoru sa svojom porodicom pred poslednju školsku godinu, slučajno je srela tadašnju modna urednica Karlu Martinez iz Vogue magazina pa se ponudila za stažiranje.
"Moji roditelji su me naterali da idem na fakultet. Tako da sam se jako fokusirala da svakog leta dajem sve od sebe, jer znam šta je moj krajnji cilj, a to nisu ocene ili diploma."
Započela je školovanje na modnom programu Siracuse Univerziteta, ali je osetila da se ne slaže sa njenim već uspostavljenim pogledom na modu. Tako da se prebacila na prestižnu S.I. Newhouse School of Public Communications, što je imalo smisla zbog njenog iskustva u Condé Nastu.
Nachmani je nastavila stažiranje u Vogue magazinu, prvo kod Martinez, a zatim Virginie Smith. Usput je, plaćala svoje račune, usavršavala svoje veštine, razvijala svoju minimalističku estetsku i uspostavila veze koje ceni do današnjeg dana.
"Ljudi u PR-u i viši urednici, sa kojima sada radim, su ljudi sa kojima sam stažirala", kaže ona.
Ali njena velika šansa je stigla dok je pomagala stilisti, koji radi sa Mary-Kate i Ashley Olsen, na promotivnoj turneji. Bliznakinje su bile toliko impresionirane stilom i sposobnostima Nachmani i njenom radnom etikom da su je unajmile za ono što će biti njen prvi posao na stajlingu poznatih.
Nachmani je onda neprimetno prešla u ruke poslovnih poduhvata Olsen sestara.
"Radila sam sa njima kao stilista, a one su baš bile na početku razvoja svoje marke, tako da je imalo smisla za mene da malo budem deo toga", objašnjava ona. Nachmani je na kraju stilizovala lookbook i izdanje Vogue Japan editorijala za The Row i kampanju za liniju Elizabeth & James.
"To je kako kažu kada, 'priprema zadovoljava priliku'", kaže Nachmani. "Ja sam se pripremala za ovo toliko dugo. Po mom mišljenju, u to vreme, je imalo smisla."
Shvativši koliko je uživala u pomaganju dizajnerima da iskažu svoju poruku brenda kroz slike, Nachmani je počela da radi stajling za revije Misha Nonoo, Timo Veiland i Osklen, lookbookove i kampanje za Suno i Steve Madden.
"Jer sam freelancer, u stanju sam da iskoristim sve u šta sam uronjena u datom trenutku", kaže ona. "Ali, na kraju, stvarno sam volela rad sa brendovima toliko da sam žudela za drugima. I tako je nastao Edtn."
Kreativni konsalting sadržaj Edtna razvijao se organski kao i njena stalno rastuća stilska uloga.
Radila je kao urednik za online izdanje Vogue Australia, a usput se "petljala okolo i snimala" svojim iPhonom za vreme shootinga. Njene fotografije uhvaćene u momentu ovih Candid modela uz pozadinu živopisnih pahuljica - bolje su uhvatile priču, nego profesionalni fotograf. Uspeh Vogue Australia doveo je do bilbord kampanje za dizajnerku nakita Jennifer Fisher, kao i više projekata, uključujući i lookbookove za Solid & Striped and Ayr.
"Brend mi predstavi proizvod ili kolekciju, a zatim ja smišljam koncept, tražim lokaciju, stil i snimam celu stvar", objašnjava Nachmani. "I oni dobiju slike za 24 časa. To je nekako nepobitan argument." Još pametnije, jer ne zahteva preveliko podešavanje kamere, Nachmani ne mora da podnosi zahteve za dozvole (ili plati ogromnu taksu) za lokacije. "Niko mi ništa ne može reći, jer nemamo kamere ili osvetljenje", dodaje ona. "I svako ima iPhone."
Za brz posao, ona koristi prirodno osvetljenje i uređuje slike na svom telefonu dok ide unaoklo pomoću VSCO aplikacije. Edtn usluge su takođe svestrane za potrebe svakog klijenta, bilo da je u pitanju lookbook, print kampanja ili slike koje će se distribuirati preko Instagrama.
"Ja u stvari ponovno brendiram sve naloge Jordache na društvenim mrežama", Nachmani daje kao primer.
Priredila: Nikolina Janković
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti