Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

U gostima kod Jasenke Stekić: Dolce i Gabbana je "najseksi" brend koji znam!

Jedna od najmoćnijih figura u srpskom modnom biznisu poverila je Jasmini Šupeljak svoje tajne modne strasti potvrđujući kako ljubav i bol idu zajedno i kad je reč o cipelama!

 Izvor: foto: Marko Vulević

Beogradski saobraćaj koji je ovih dana razvijeniji i ubrzaniji nego njujorška berza ubacuje me u diplomatskih pet minuta kašnjenja. Jasenka Stekić, direktorka marketinga i korporativnih komunikacija firme Fashion Company, u Homi me dočekuje osmehom. Obe smo u crnim rolkama, kao po dogovoru. Pričamo uglas o novim trendovima, nesvesne da ja pitam, ona odgovara spontano, bez diktafona, plana, sa puno smeha.

Ova nežna, nasmejana i naizgled krha dama u svom poslu je gladijator koji iz poslovne arene uvek izlazi kao pobednik. Osmeh koji razoružava, verujem, i najopasnije poslovne partnere, u kombinaciji sa stilom koji se ne može kopirati, dobitna je kombinacija.

Diplomirala si fiziku, kako su te životni putevi odveli u modne priče?

Uvod u modnu priču nije baš romantičan. Jednostavno, nakon dva porođaja poželela sam da radim, ukazala se prilika u jednoj od najvećih domaćih privatnih kompanija i tu šansu sam iskoristila. Radila sam toliko predano da sam brzo i napredovala. Struktuirano razmišljanje i neobični stavovi doveli su me do zavidne karijere tako da nikada nisam zažalila što sam izabrala ovaj put. Fizika je moja ljubav i učlanjena sam u Društvo fizičara gde povremeno odlazim na interesantna predavanja, čisto da ostanem u formi. Volim nauku i podržavam sve što društvo može da učini da ona dopre do dece i zainteresuje ih. Nauka je za mene duhovna disciplina.

Česta putovanja vode te i van priče modnih brendova koje Fashion & Friends poznaje, šta iz kolekcija visoke mode voliš da poneseš?

Jedna od predivnih strana posla koji radim jesu česta putovanja u centre mode. Volim dosta brendova, ali ako moram da biram, izabrala bih tašnu Céline jer je to jedan od najvećih brendova današnjice među dizajnerima. Rafinirana, čistih linija, daje utisak kultivisane žene. Nešto što bih u poslednje dve sezone ponela svakako je neki Gucci komad jer toliko vrišti i skreće pažnju, pretenciozan je i bezobrazan. Kao da neko ko ga nosi želi da kaže: hej, nisam elegantna, nisam sofisticirana, ali sam mnogo jaka. Novčanik bih uvek kupila u Louis Vuittonu. LV ima trenutni impakt za onog ko ga nosi. Divim se brendu Hermès. To je brend za sofisticirane imućne ljude, daje osećaj kako ste deo neke posebne vrste umetnosti i izrade čija je lepota u jednostavnosti i rafiniranosti. Marama ili kožna narukvica jesu nešto što mi je dostupno pa se uglavnom odlučujem za takve detalje. Tu su i Chanel i omiljeni Dolce Gabbana...

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity