Od kada je Instagram zauzeo veliki deo našeg života, sasvim prirodno, pored ličnih profila, pojavio se veliki broj start up kompanija i brendova koji predstavljaju svoj rad putem online-a bilo da su u pitanju neki blogovi ili društvene mreže.
Upravo to je omogućilo veliku dostupnost i uvid u različite procese nastanka proizvoda, kao i dobijanje preciznih instant informacija o najnovijim dešavanjima.
Transparentnost je danas na ceni, te je to iskoristio ColourPop brend koji je, postavaljajući fotografije svojih proizvoda, danas dostigao neverovatnu cifru od 1,8 miliona pratilaca na Instagramu...
Sve je krenulo od malih koraka i samog osnivanja u Los Anđelesu, da bi veoma brzo ColourPop uspeo da oduševi obožavateljke putem društvenih mreža i počne enormno da se širi... Broj pratioca je rastao, zajedno sa rečima hvale i podrške koje su stizale sa svih krajeva sveta.
Po čemu se ovaj brend razlikuje od ostalih?
ColourPop je brend koji nudi proizvode po veoma pristupačnim cenama, a brat i sestra Nelson koji su ga osnovali, odlučili su da se reklamiraju isključivo putem društvenih mreža. Ciljna grupa su im mladi, odnosno milenijum generacija.
To je očigledno bila odlična ideja brenda, jer je Instragram prepun devojaka koje postavljaju fotografije i swatcheve njihovih proizvoda.
Pored toga, još jedna prednost ColourPopa je izrazito pristupačna scena, odlična minimalistička ambalaža nalik veoma popularnim brendovima i velika ponuda dekorativne kozmetike.
Ljubiteljke brenda posebno izdvajaju njihov efikasan rad i praćenje tendencija na tržištu, jer Colour Pop prati sve svetske kozmetičke trendove, pa veoma brzo lansiraju slične proizvode poput popularnih, a skupljih proizvoda.
Među različitim proizvodima ColourPopa, trenutno su najpopularniji ruževi, koji osim visokog kvaliteta, poseduju i prelepu paletu boja.
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti