Londonski Heathrow spada u najveće aerodrome na svetu koji nisu samo transportna luka već i moćni tržni centri u kojima možete da šopingujete najjače modne bendove poput Burberryja, Hermesa, Guccija, ali i luksuzne beauty proizvode Chanela, MAC-, Estee Laudera.

Ukoliko znamo da dnevno kroz njegove terminale cirkuliše više od 200 000 ljudi, možemo da poverujemo ljudima iz Heathrowa da itekako imaju uvid u to šta ljudi najviše vole da kupuju.   

A šta žene najviše vole? Ruževe! Pristupačan beauty proizvod je postao večan aksesoar, zaštitni znak svih pripadnica lepšeg pola koje retko kad izlaze iz kuće bez usana obojenih u crven, pink, narandžast, nude ruž.  

U svom prvom Lipstick Colours of the Year izveštaju, Heathrow je spoveo istraživanje koje je obuhvatilo više od 50 stylisht gradova na svetu pokušavajući da otkrije u kojim to bojama dame kupuju masovno ruževe. Tako smo saznali da je omiljena boja Njujorčanki vatrenocrvena, da dame iz Londona preferiraju suptilniju nijansu crvene sa nijansom karamele, da su Parižanke verne ružičastoj boji "la vie en rose" dok vatrene Brazilke odbacuju sve nijanse crvenog karmina i biraju zagasito nude nijansu.