Kompanija Shiseido simbolizuje lepotu koja je zapravo harmonija tela i duha. Njeno ime u prevodu znači: „Kuća koja doprinosi kvalitetu života“ (SHI – izvori, SEI – život, DO- kuća).

Ova kozmetička grupacija, koja se nalazi na prvom mestu u Aziji, poseduje 26 brendova. Na petom je mestu u svetu, ima 46 000 zaposlenih i zastupljena je u 87 zemalja. Takođe, poseduje 10 istraživačkih centara širom sveta u kojim radi 1000 naučnika i ima preko 24 000 registrovanih patenata.

Spoj Istoka i Zapada
Osnivač Shiseido brenda, Arinobu Fukuhara, 1872 godine  otvara prvu apoteku zapadnog stila, u Tokiju,  u prestižnom Ginza kvartu, koja je bila spoj zapadne kulture  i njegove stručnosti na polju  orijentalne kozmetologije. Inovacije, kao i naučna istraživanja kompanija  preuzima od zapada, a sa istoka nasleđuje filozofiju poštovanja prirode, kao i neophodnost usklađivanja sa njom.

Sveobuhvatni pristup istraživanju
Shiseido teži stvaranju najviših vrednosti, visoko kvalitetnih proizvoda i usluga koje zadovoljavaju različite potrebe korisnika. Zahvaljujući stručnosti i iskustvu koje Shiseido laboratorije poseduju, prioriteti Shiseido brenda su funkcionalnost, čulni doživljaj i maksimalna sigurnost koju pružaju Shiseido proizvodi  nudeći rešenja za lepu, čistu kožu koja odoleva starenju. 

Od biotehnologije do aromakologije
Godine 1980. Shiseido je prvi uspeo da proizvede hijaluronsku kiselinu procesom biotehnologije. Od 1990. godine, fokusiran je na jedva dotaknuto polje aromakologije i na naučna istraživanja  koja dokazuju misteriozno dejstvo mirisa na raspoloženje i emocije. Mnogi Shiseido proizvodi su bazirani upravo na ovim principima.

Jedinstven cilj: lepota
Nega kože koja pruža izuzetan osećaj, mirisne note koje omogućavaju sklad fizičkog i psihičkog stanja, inventivna šminka i neverovatan odabir boja. Shiseido  se izdvaja kao brend koji uvek nudi nova rešenja na polju kozmetike, ženama i muškarcima širom sveta.



Ove godine, kozmetička kuća Shiseido slavi 140 godina inovacija posvećenih lepoti...