Kompanija Shiseido simbolizuje lepotu koja je zapravo harmonija tela i duha. Njeno ime u prevodu znači: „Kuća koja doprinosi kvalitetu života“ (SHI – izvori, SEI – život, DO- kuća).
Ova kozmetička grupacija, koja se nalazi na prvom mestu u Aziji, poseduje 26 brendova. Na petom je mestu u svetu, ima 46 000 zaposlenih i zastupljena je u 87 zemalja. Takođe, poseduje 10 istraživačkih centara širom sveta u kojim radi 1000 naučnika i ima preko 24 000 registrovanih patenata.
Spoj Istoka i Zapada
Osnivač Shiseido brenda, Arinobu Fukuhara, 1872 godine otvara prvu apoteku zapadnog stila, u Tokiju, u prestižnom Ginza kvartu, koja je bila spoj zapadne kulture i njegove stručnosti na polju orijentalne kozmetologije. Inovacije, kao i naučna istraživanja kompanija preuzima od zapada, a sa istoka nasleđuje filozofiju poštovanja prirode, kao i neophodnost usklađivanja sa njom.
Sveobuhvatni pristup istraživanju
Shiseido teži stvaranju najviših vrednosti, visoko kvalitetnih proizvoda i usluga koje zadovoljavaju različite potrebe korisnika. Zahvaljujući stručnosti i iskustvu koje Shiseido laboratorije poseduju, prioriteti Shiseido brenda su funkcionalnost, čulni doživljaj i maksimalna sigurnost koju pružaju Shiseido proizvodi nudeći rešenja za lepu, čistu kožu koja odoleva starenju.
Od biotehnologije do aromakologije
Godine 1980. Shiseido je prvi uspeo da proizvede hijaluronsku kiselinu procesom biotehnologije. Od 1990. godine, fokusiran je na jedva dotaknuto polje aromakologije i na naučna istraživanja koja dokazuju misteriozno dejstvo mirisa na raspoloženje i emocije. Mnogi Shiseido proizvodi su bazirani upravo na ovim principima.
Jedinstven cilj: lepota
Nega kože koja pruža izuzetan osećaj, mirisne note koje omogućavaju sklad fizičkog i psihičkog stanja, inventivna šminka i neverovatan odabir boja. Shiseido se izdvaja kao brend koji uvek nudi nova rešenja na polju kozmetike, ženama i muškarcima širom sveta.
Shiseido slavi 140 godina postojanja
Ove godine, kozmetička kuća Shiseido slavi 140 godina inovacija posvećenih lepoti...
Pročitaj još
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti