Nova kolekcija uključuje redizajnirana pakovanja četiri najprodavanije Lancôme maskare, palete i mono senki dizajnirana od strane Alber Elbaza, kreativnog direktora modne kuće Lanvin. Kao dodatak, tu su i veštačke trepavice u atraktivnoj ambalaži. Nije tajna da je šminka za oči u središtu rada ovog brenda, a pret-a-porter umetnik je dugo razmišljao koje bi novine mogao da unese u modni svet. Imajte na umu da se radi o njegovoj prvoj make up kolekciji, a krajnji rezultat je fantastičan!
Za ovu priliku snimljen je i kratki animirani film Hypnôse Show,dok je u animacije dizajnerovih crteža uloženo preko šest meseci napornog rada u saradnji sa fotografskim umetnikom Pascalom Danginom.
“Sve je krenulo od neverovatno zaobljenih bočica maskare. Čim sam ih ugledao, pomislio sam na ženske obline. Zamisao o bajkovitoj metamorfozi pomalo podseća na Pepeljugu i njenu magičnu kočiju. Naravno, make up simbolizuje prelaz iz stvarnosti u nadrealno, golicajući nam maštu. Upravo sam tako došao do ideje o fashion showu u kojem su sve što vidite oči u prvom redu, a žene se postupno transformišu u bočice.” – objašnjava Alber Elbaz.
Ova ekstravagantna, otkačena i vesela kampanja došla je kao pravo osveženje, a zasigurno će osvojiti brojne trendseterke i zaljubljenice u kozmetiku! U ograničenom izdanju, cela kolekcija dostupna je od 15. juna u parfimerijama širom sveta, a u domaćim parfimerijama trebalo bi da se pojavi početkom jula.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti