Nova kolekcija uključuje redizajnirana pakovanja četiri najprodavanije Lancôme maskare, palete i mono senki dizajnirana od strane Alber Elbaza, kreativnog direktora modne kuće Lanvin. Kao dodatak, tu su i veštačke trepavice u atraktivnoj ambalaži. Nije tajna da je šminka za oči u središtu rada ovog brenda, a pret-a-porter umetnik je dugo razmišljao koje bi novine mogao da unese u modni svet. Imajte na umu da se radi o njegovoj prvoj make up kolekciji, a krajnji rezultat je fantastičan!

Za ovu priliku snimljen je i kratki animirani film Hypnôse Show,dok je u animacije dizajnerovih crteža uloženo preko šest meseci napornog rada u saradnji sa fotografskim umetnikom Pascalom Danginom.

“Sve je krenulo od neverovatno zaobljenih bočica maskare. Čim sam ih ugledao, pomislio sam na ženske obline.  Zamisao o bajkovitoj metamorfozi pomalo podseća na Pepeljugu i njenu magičnu kočiju. Naravno, make up simbolizuje prelaz iz stvarnosti u nadrealno, golicajući nam maštu. Upravo sam tako došao do ideje o fashion showu u kojem su sve što vidite oči u prvom redu, a žene se postupno transformišu u bočice.” – objašnjava Alber Elbaz.

Ova ekstravagantna, otkačena i vesela kampanja došla je kao pravo osveženje, a zasigurno će osvojiti brojne trendseterke i zaljubljenice u kozmetiku! U ograničenom izdanju, cela kolekcija dostupna je od 15. juna u parfimerijama širom sveta, a u domaćim parfimerijama trebalo bi da se pojavi početkom jula.

Kozmetička kuća Lancôme najavila je još početkom godine saradnju sa Alberom Elbazom, kreativnim direktorom modne kuće Lanvin. Rezultat ove saradnje je jedinstvena Hypnôse Show mejkap kolekcija.