Christofer Bailey, kreativni direktor britanske modne kuće Burberry želeo je da nova reklamna kampanja predstavi "srž" brenda, i za tu svrhu je Mario Testino uradio seriju fotografija Care Delevigne, Edie Campbell i Jourdan Dunn.
"Radili smo sa tri britanske lepotice - Carom, Jourdan i Edie - koje oslikavaju prirodnu eleganciju Burberry Beautyja", rekao je Christopher.
Takođe, otkriveno je da su Gabriella Wilde and Roo Panes nova lica kampanje za Burberry kolekciju za jesen/zimu 2012/2013. Kampanja se sastoji od crno-belih fotografija i filmova snimanih u Londonu. Gabrielllu i Roo je fotografisao Mario Testino, a pozirali su ispred Greenwich's Royal Nalav College uz filmski dim, maglu i mokre trotoare.
"Želeli smo da se poigramo sa sim onim što je u srcu Burberry sveta - da slavimo svoj brend i London kroz slike, film, muziku, vreme i odeću, sve na veoma poetski i britanski način", rekao je Christopher.
Nova Burberry Beauty kampanja
Cara Delevigne, Edie Campbell i Jourdan Dunn su zvezde nove Burberry Beauty kampanje.
Pročitaj još
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti