Courtney Cox kaže da je oduvek bila fan Pantene-ovih prozivoda, kao i da je već koristila AgeDefy i Advanced+Keratin Repair šampone i preparate.
"Nisam očekivala da će sa godinama i kosa da počne da mi se menja. Počela je da se suši i stanjuje", rekla je.
Kevin Crociata, director marketinga kompanije Procter & Gamble smatra da je Courteney, pored toga što je poznata po svojoj raskošnoj crnoj kosi, savršena za ovu ulogu. "Sve žene mogu da se poistovete sa njenim toplim i otvorenim karakterom, kao i njenom željom da sa drugima podeli svoje iskreno mišljenje o lepoti i starenju.”
Kampanja u kojoj učestvuje Courtney biće pokrenuta na televiziji, u novinama i na izlozima lokala već narednog meseca, a proizvodi će biti lansirani u novembru.
Courtney Cox novo lice Pantena
Brend Procter & Gable angažovao je četrdesetosmogodišnju zvezdu da bude zaštitno lice za Pantene Expert Collection – novu liniju proizvoda protiv starenja kose.
Pročitaj još
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti