Od personalizovanih online preporuka do inovativnih događaja: Na koje sve načine brendovi koriste AI tehnologiju?

Kada govorimo o veštačkoj inteligenciji u modi, njen uticaj se između ostalog koristi za analizu trendova i predviđanje budućih tendencija.

unsplash / igor omilaev

Kada razmišljamo o veštačkoj inteligenciji, istovremeno se pitamo u kojoj meri ona zapravo utiče na naš svakodnevni život. Na prvi pogled, naše male rutine mogu izgledati kao obični momenti u danu, ali upravo su one često povezane sa inovacijama u svetu AI koje ne primećujemo.

Prisetimo se koliko puta dnevno koristimo personalizovane preporuke. Kada pretražujemo online prodavnice, naš feed na društvenim mrežama posledično ispunjavaju reklame za proizvode koje zapravo želimo. Taj proces nastaje kao rezultat složenih algoritama koji analiziraju naše navike, ponašanje i prethodne izbore, a sve kako bi nam pružili najbolje moguće preporuke.

Kada govorimo o veštačkoj inteligenciji u modi, njen uticaj se između ostalog koristi za analizu trendova i predviđanje budućih tendencija. Analizom podataka sa društvenih mreža i pretraživanja, AI može identifikovati trendove pre nego što postanu mainstream. Ovo ne samo da pomaže dizajnerima pri kreiranju budućih kolekcija, već i omogućava brendovima da brzo reaguju na promene u potražnji.

U skladu sa tim, kao jedan od brendova koji ističe važnost inovacija, IQOS je 22. septembra održao poseban događaj u Silosima Beograd pod nazivom Plug In. Event je bio prilika da punoletni IQOS korisnici, a posebno Platinum i Gold članovi, otkriju nove dizajne proizvoda koji su rezultat veštačke inteligencije, a inspirisani su pričama IQOS veterana.

Promo 

Posetioci su isprobali brojne aktivacije koje otkrivaju prednosti veštačke inteligencije, uživajući u inovativnoj AI scenografiji. Atmosferu je upotpunio italijanski DJ duo Moeaike (Roberto Del’Oso i Gaetano Laterca), poznat po svom jedinstvenom zvuku u svetu elektronske muzike.

Istakli bismo i da se ova manifestacija održala u okviru šire kampanje IQOS Together X, koja fokus stavlja na zajedništvo i stvaranje nezaboravnih trenutaka.

Promo 

Globalni IQOS Together X Event u Tokiju

Beogradski event bio je svojevrsni uvod u veliku proslavu povodom deset godina IQOS-a. Krajem septembra, IQOS će održati globalni događaj u Tokiju pod nazivom IQOS Together X Sensorium, koji će okupiti punoletne korisnike ovog brenda iz celog sveta. Ovaj događaj predstavlja jedinstvenu priliku za učesnike da dožive multi-senzorno putovanje koje prevazilazi tradicionalne okvire proslava.

Jedan od najpoznatijih svetskih DJ-eva, Steve Aoki, nastupiće na ovom spektaklu, koji će pružiti nezaboravno iskustvo kroz inovacije i tehnologiju. Tokom septembra, IQOS je takođe organizovao takmičenje za sve punoletne korisnike, a 11 pobednika iz Srbije će imati priliku da prisustvuju na ovom eventu koji se održava 19. oktobra.

Promo 

Jasno je da spoj veštačke inteligencije i inovativnog dizajna pokazuje kako brendovi mogu transformisati korisnička iskustva, stvarajući veze koje su dublje od samog proizvoda.

IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin, koji izaziva zavisnost. Samo za punoletne.