Apres (posle) je naziv projekta u kome autor izlaže svoje viđenje zabeleženo objektivom neposredno po završetku predstave.

Njegova ideja da momentalno zabeleženim trenutkom, sačuva dragocen i neponovljiv izraz kojim igrači pokazuju emocije i umor posle odigrane predstave. Da bi se to ostvarilo, postavio je set iza scene (pozadina sa crnim zidom, što omogućuje hvatanje nesvesnog izraza kojim se otkrivaju osećanja fotografisane ličnosti.)

Euforija i neprimećivanje fotoaparata su obezbedili da se zabeleži dragocen trenutak spontanosti i da se prevaziđe promišljena poza i sačuva iskreno osećanje fotografisane ličnosti. Neki su igrači preznojeni od igre, na drugima napor nije ni vidan, iako su proveli četiri fizički i psihički naporna sata ostvarujući glavnu rolu. 

Izložba sadrži deset portreta igrača i čini samo deo projekta, čiji je kranji cilj fotomonografija, koja će biti prezentovana naredne godine na Svetski dan igre 29. aprila 2017. godine. 

Izložbu su pomogli Institut za umetničku igru iz Beograda i Studenstki kulturni centar Beograd uz zahvalnost Narodnom pozorištu Beograd i Beogradskom festivalu igre.

Nemanja Maraš je rođen 1989. godine u Beogradu, gde je diplomirao na Fakultetu primenjenih umetnosti, odsek primenjena grafika, atelje fotografija. Modnom fotografijom se bavi od kraja 2006. godine, a dve godine kasnije počinje sa eksperimentalno-konceptualnim stvaralaštvom.

Do sada je sarađivao sa mnogim modnim dizajnerima, muzičarima, glumcima, izdavačkim i modnim kućama, kao i sa humanitarnim i nevladinim organizacijama. Od 2014. redovni je član ULUPUDS-a. Imao je osam samostalnih izložbi, učestvovao je na dva svetska bijenala studentske fotografije i na više grupnih izložbi. Trenutno je profesor na Institutu za umetničku igru i slobodni umetnik.

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija