Reč je o predstavi filmske estetike i intenziteta, koje razotkriva stanje šoka i zbunjenosti koje obuhvata ljude u susret katastrofi.

To je vanvremenski, granični prostor, kome se vraćamo uvek iznova, dok se koprcamo da steknemo i održimo razmak, i gde nastavljamo da odgovaramo svojom reakcijom na užas dugo nakon što se sve umirilo. Krizni štab održava hitnu situaciju živom i prisutnom, pouzdani glas nas poziva da se suočimo sa prošlošću, a stalni priliv “šou programa” dostupan je u cilju ometanja, odnosno zadovoljstva za kojim žudimo. Na neki način, svi pasivni posmatrači su preživeli,  i teatar je njihovo utočište.

Kritičari se slažu u konstataciji da je  “Betroffenheit” nešto kao najinovativni hibrid teatra, filma i igre, koji ruši sve granice. Ako postoji predstava koju ne smete propustiti, biće da je to ova!  A iza složenog naslova, stoji vankuverska trupa Kidd Pivot, i krhka koreografkinja svetskog glasa – Kristal Pajt. Njeno ime je vezano za Balet BC, Balet Frankfurt i Holandski plesni teatar, gde je prvo igrala, a zatim i kreirala neverovatne radove.  

Beogradska publika je imala priliku da je upozna, sa njenom trupom, i predstavom “Tamne materije”. Bilo je to 2010 godine na Beogradskom festivalu igre, i bila je to predstava koja je doslovce oduševila sve u sali, i o kojoj se dugo pričalo. Pajtova je apsolutna vladarka i čarobnica teatra bez reči.  

Ona vešto integriše pokret, originalnu muziku i bogat vizuelni dizajn.  

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/ellesrbija/