Vreme praznika period je u godini kada bi naglasak trebali staviti (ako već nismo) na porodicu, ljubav i međusobno razumevanje.
Upravo to je i tema nove reklame, tačnije kratkog promotivnom filma za Kodak.
Svojim dirljivim trominutnim videom pod imenom "Understanding" (Razumevanje), režiser Terry Raymond, posetio nas je na to da naše pametne telefone odložimo na trenutak i vratimo se malo u prošlost.
Da neke lepe i važne porodične momente ovekovečimo fotoaparatima kao nekada, te naravno, fotografije potom i razvijemo.
Tu je i jedna vrlo osetljiva tema - odnos i razumevanje oca i sina, te kako se on uspeo održati uprkos razotkrivanju nekih duboko čuvanih tajni.
Naravno, recept je bezuslovna ljubav koja je potom zabeležena i fotografijom, koju će svi pamtiti, a koja je ujedno za neke i oslobađajućeg karaktera.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/ellesrbija/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti