Galerija Salona Muzeja savremene umetnosti može se posmatrati kao poligon za razmatranje različitih i raznolikih ideja i materijalizovanih formi koje Lana već nekoliko godina unazad promišlja i stvara. Izložba se stoga interpretira kao osobena fizička inkarnacija autorkinih unutrašnjih stavova i intimnih promisli, onoga što ona sama opisuje kao strategiju „mape uma”.
Kako Marina Martić u pratećem tekstu za izložbu navodi: „Silent talk/Nemi govor predstavlja konzistentni narativ sastavljen od predmeta i reči kojima je autorka svojom intervencijom dala moć da govore o vremenu, prostoru, prolaznosti, melanholiji, čežnji ali i beskrajnoj mogućnosti transformacije. Na taj način neuhvatljivi elementi postaju deo lične kartografije (...) Osnovna geometrijska tela poput kruga, trougla i kvadrata koje umetnica formira govore o traženju harmonije između reda i haosa. Urezane reči koje se ponavljaju i ukrštaju na objektima, predstavljaju znake, putokaze, koji pozivaju na razmišljanje o dubljem značenju, o unutašnjim stvarima.“
Lana Vasiljević (1973) je diplomirala i magistrirala na Fakultetu likovnih umetnosti, vajarski odsek u Beogradu. Od 1997. godine izlagala je grupno i samostalno u Beogradu, Njujorku, Parizu, Beču i Hagu. Bila je stipendista KulturKontakt programa u Beču kao i ArtsLink rezidencije u Njujorku. Dobitnica je nagrade 38. Oktobarskog salona za skulpturu 1997. godine, i GRIFON priznanja za vizuelni identitet 2006. i 2010. godine, kao i nagrade 10. Bijenala akvarela, Savremene galerije, u Zrenjaninu. Radovi Lane Vasiljević nalaze se u nekoliko privatnih i muzejskih kolekcija.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti