Iako deluje na prvu loptu brlo naivno u pitanju je krajnje šarmantna, zapanjujuće gledljiva, eskapistička poslastica prepuna lako probavljivih zapleta, kostima i likova, koju će rado gledati oni sa 20, ali i oni sa 40 i 50 godina.

Radnja serije prati ambicioznu devojku iz Čikaga koja igrom slučaja dobija ponudu koja se ne odbija - mesto social media konsultanta u marketinškoj agenciji (zaduženog za rad sa najluskuznijim klijentima) u Parizu.

Njen novi život u Gradu svetlosti prate brojne avanture, od ljubavnih i poslovnih, preko turbulentnih prijateljstava - poput recimo onog sa ćerkom kineskog mogula Mindi, devojke  koja je pobegla od nasledstva jureći san da postane pevačica. 

U nastavku vam predstavljamo pet razlozga zbog kojih bi trebalo ispratiti Emilyne avanture u gradu ljubavi i strasti:

Lily Collins tumači ulogu Emily - u pitanju je ona prava junakinja sa kojom bi svaka zaposlena/zaljubljena devojka današnjice mogla da se poistovetiti. Posla je uvek preko glave, a veza na daljinu nije najidealnije rešenje.

Sudar dva titana - američki i francuski stil još jedan su od glavnih (i omiljenih) nam fokusa, ove romantične komedije u kojoj je Emily predstavljena kao urbana Amerikanka, dok je Sylvie (njena šefica) otmena Francuskinja sa besprekornim modnim ukusom. 

Sledeći likovi: Gabriel, Antoine i Mathieu sami po sebi su dovoljan razlog, a zašto to mislimo videćete kada budete izbindžovali seriju.

“We’ll always have Paris” - prelepi pejzaži prestonice mode, umetnosti, kulture i čega sve ne, u godini u kojoj je covid-19 onemogućio putovanja doneće najlepše kadrove grada na obali Sene, koji ostavljaju bez daha.

Čuveni francuski hedonizam takođe je jedan od razloga zbog kojih je ovo Netflixovo ostvarenje oštro kritikovano. Naime, Francuzi su predstavljeni kao neko ko na posao dolazi u 10, na pauzu za ručak odlazi u 11 sa koje se vraća u tri popodne, a u pet se već vraća nazad svom životu. Na poslovnim događajima se ne priča o poslu jer su oni tu da bi se dobro proveli, umesto vode piju vino, a umesto hrane pale cigaretu. 

Iako su svi stereotipi ove nacije oživljeni kroz deset epizoda, sigurni smo da Darren nije imao na umu da uvredi bilo koga, već da prikaže sliku kakvu Amerikanci zapravo imaju o Francuzima, a sve (naravno) u cilju dobre zabave.