Čuvena kreatorka Vivienne Westwood dozvolila je da tokom nove kampanje Engleskog nacionalnog baleta (ENB) igrači nose njene dizajne i tako pomogla rebrendiranju ove institucije.
"Saradnja sa nekim ko ima tako veliki ugled kao Vivienne Westwood za nas je ostvarenje sna. Njeni dizajni predstavili su kreativnost i ambicioznost naših igrača, a za uzvrat igrači su odeći dodali dramatičnost i pokret", rekla je Tamara Rojo, umetnički direktor Engleskog nacionalnog baleta.
Rebrendiranje podrazumeva novi logo, novi produkcijski imidž i novi sajt u skladu sa vizijom Engleskog nacionalnog baleta da ovu istorijsku umetničku formu prikažu kao savremenu, relevantnu i pristupačnu. I sama kampanja predstavlja spoj modernosti i tradicije.
Vivienne Westwood samo je jedna od pažljivo odabranih umetnika sa kojima će ENB sarađivati tokom formiranja novog brenda kako bi se na nekonvencionalan način prikazale klasične umetničke forme.
Kampanju je pomogla i kreativna agencija The Beautiful Meme.
"Ovo je znatno drugačije od backstage fotografija igračica u baletskim suknjama, nova kampanja prikazuje intezivnost i kreativnost plesača", rekao je kreativni direktor agencije The Beautiful Meme Tom Sharp.
Pogledajte video:
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti