Pozitivan duh, pulsirajuća energija i eklektična kulturna scena prepuna kreativnih i zanimljivih dešavanja su glavne impresije koje svaki turista voli da spomene kada priča o našoj zemlji.
Inspirisani ovom slikom Srbije, ekipa kreativaca na čelu sa Ana Marijom Popović i našom urednicom tema, Jelenom Karakaš je osmislila najnoviju kampanju Turističke organizacije Srbije pod imenom “Lifestyle Serbia“. Oduševljenje kampanjom koja za cilj ima promovisanje urbane, mlade i kreativne Srbije, toliko je bilo veliko da je tokom dana objave u jednom trenutku pao sistem zvaničnog sajta kampanje!
Prekrasne slike, delo web dizajnera i fotografa Slave Mićić Terzić prikazuju modernu i brzu Srbiju koja ne propušta u toj "jurnjavi" da popije kafu sa prijateljima u nekoj skrivenoj bašti! Srbiju 21. veka, koja prihvata moderne tekovine, ali koja poštuje i svoju tradiciju! Štaviše, šeruje je na Instagramu! Srbiju koja voli izlazak sunca da posmatra na obali svojih reka, koja voli da se "izgubi" u netaknutu prirodu svojih planina, i koja zna da uživa u svakom trenutku!
U glavnim ulogama ovog urbanog filma su se našla i neka nama draga lica - Ivan Radojčić (urednik Men’s Healtha), Vanja Milićević (blogerka i saradnica Elle magazina), lifestyle blogerke Nevena (hlebilale), Ivana (maliiv), Iva (ivadidit) i Tamara (geravodeli), fotograf Miloš Nadaždin, glumica Jelica Sretenović i mnogi drugi.
Sazjante više o projektu na sajtu Lifestyle Srbia
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti