Pred mnogobrojnim zvanicama iz sveta dizajna, umetnosti, marketinga, medija i saradnika agencije Luna TBWA, u kojoj autor izložbe radi na poziciji glavnog kreativnog direktora, izložbu je otvorio predsednik Narodne skupštine Republike Srbije Nebojša Stefanović, želeći na taj način simbolički da izrazi podršku kreativnoj klasi u Srbiji. Publiku je pozdravila i Mia David, direktorka Kulturnog centra Beograda.
Po mišljenu prisutnih, Ilićeva izložba je jedan od najznačajnijih događaja u domenu masovnih komunikacija u poslednjih nekoliko godina u Beogradu.
Miloš Ilić je idejni tvorac, strateg i kreativni direktor dugog niza kampanja za velike globalne brendove, koje su osvajale najprestižnije međunarodne nagrade (Cannes Lions, Epica, One Show…) i jedini je autor iz našeg regiona koji je uvršten u Gunn Report, najrespektabilniju svetsku publikaciju o advertajzingu.
Izložba traje do 10. decembra 2012.
Izložba Miloša Ilića: Švercovanje
U galeriji Podroom Kulturnog centra Beograda u sredu, 28. novembra 2012, otvorena je izložba radova Miloša Ilića “Švercovanje vrednosti u masovnoj industriji”.
Pročitaj još
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti