Serija crno-belih fotografija velikog formata prikazuje scene sa gradilišta – bagerima izrovanu zemlju, betonske površine iz kojih vire geometrijski raspoređene žice armature, drvene kosture gipsanih zidova – urbane pejzaže u nastajanju koji nas okružuju na svakom koraku. Ono što je posebno interesantno jeste da svi ovi prizori na specifičan način govore o istoriji i mogućim budućim promenama same lokacije na kojoj je izložba postavljena („Fabrika“), kao i metamorfozi celog kompleksa „kineske četvrti“ u Novom Sadu, stare industrijske zone ovog grada u kojoj se danas nalaze brojni ateljei i umetničke radionice.
Srđan Đurić je je student četvrte godine Kamere na Akademije umetnosti u Novom Sadu i ovo je njegova prva samostalna izložba. Do sada je izlagao na više zajedničkih izložbi, radio je pet fotoplakata za dramu SNP-a, fotografije glumaca drame, fotografije glumaca i predstave za Pozorište mladih. Kao direktor fotografije uradio je nekoliko kratkih filmova, a kao asistent kamere učestvovao je u projektima domaće i strane produkcije. Radovi sa izložbe su odabrani kao promo fotografije novog filma Miloša Pušića „Heroji radničke klase“.
Izložba se zatvara 4. aprila.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti