Svojim koreografijama predstaviće se naša dva izuzetna baletska umetnika: prvak baleta i koreograf Pozorišta na Terazijama, Đorđe Makarević i prvi solista Narodnog pozorišta u Beogradu, Dejan Kolarov.
Reditelj, autor libreta i koreografije i izbora muzike i ideje za scenografiju za komad „Oni”, Đorđe Makarević o svom komadu kaže: „Primajući misao zla, primamo samoga demona u telo... Zlo nije vidljivo, mi mu dajemo telo da bude vidljivo.” Balet „Oni” rađen je po istinitom događaju. Uloge tumače: Ana Pavlović, Igor Pastor, Tatjana Popović, Milica Bajčetić, Brankica Mandić, Jovana Nestorovska, Dejana Zlatanovski i Miloš Marjan.
Kolarov je uradio koreografiju prema poznatom dramskom ostvarenju čuvenog rumunskog autora, tvorca apsurdnog teatra, najznačajnije figure u istoriji avangardnog pozorišta Ežena Joneska – Ćelava pevačica.
Kao komentar na ovo delo Kolarov kaže: “Apsurd je, zapravo, postojao oduvek oko nas. To je deo svakodnevice naših života, time smo okruženi. Svi smo mi usamljeni u ovom velikom univerzumu. Otuđenost je uvek prisutna, čak i kada smo sa nekim. U gene nam je utkana nit samoće, besmisla i izolacije - to postaje nova DNK. Jedini način da odgurnemo lice otuđenja je da preuzmemo odgovornost za sopstvene postupke, jer mi sami dajemo smisao ovom životu. Apsurd je ona tanka linija između komičnog i tragičnog, pozitivnog i negativnog vrtloga, u koji nas ubacuje život - a na nama je da biramo kuda ćemo poći. Moj izbor će uvek biti zabavan.” Protagonisti „Ćelave pevačice” su: Milan Rus, Ivana Jacić-Savić, Sanja Ninković, Dušan, Milosavljević, Tanja Popovic i Taylor Clow.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti