Video produkcija Adria Media Grupe tokom prvih 15 dana januara zabeležila je rekordan rast gledanosti svojih sadržaja.
Broj pregleda postavljenih klipova u prvoj polovini januara porastao je za rekordnih 200% u odnosu na ceo decembar, čime su iznova postavljeni dometi digitalne video komunikacije.
U nekoliko navrata tokom ovog meseca live streaming Adria Media TV na Facebooku bio je najgledaniji live u celom svetu.
Petnaest miliona gledalaca bilo je uz Adria Media TV tokom prethodne dve nedelje i odgledalo više od 150 TV priloga u 12 sati programa uživo na sajtu kurir.rs, Facebook stranici i You Tube kanalu Kurira.
U 25 live uključenja naši gledaoci mogli su da prate Novogodišnji doček uživo, dešavanja u ulici Otvorenog srca, paljenje Badnjaka ispred Hrama Sv. Save, lomljenje česnice na Terazijama.
Bili smo sa migrantima u najhladnijem januarskom danu, u zoo vrtu tokom debelog minusa, uključili se uživo sa najkritičnije tačke tokom blokade autoputa zbog mećave, izveštavali sa Kopaonika gde je zabeležena rekordna najniža temperatura, prisustvovali zaustavljanju voza za Kosovsku Mitrovicu.
Zabeleženi skok gledanosti dokaz je poverenja gledalaca i visokih standarda u prozivodnji i kvalitetu sadržaja Adria Media Grupe.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti