1. Zašto Kiehl’s proizvode treba uvek da imate u svojoj kozmetičkoj torbi?-
Kiehl’s Since 1851 je legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose. Osnovan je u njujorškoj četvrti Ist Vilidž kao klasična apoteka. Njegovo jedinstveno i bogato nasleđe predstavlja pravu riznicu znanja iz područja kozmetike, farmacije, botanike i medicine, koje se razvijalo i prenosilo sa generacije na generaciju.
26. juna Kiehl’s otvora svoju prvu prodavnicu u Beogradu, u šoping centru Ada Mall. Jedinstvenm pristupom proizvodu, ali i kupcu, donosi jedan potpuno nov koncept na tržište Srbije.
Kiehl’s neguje klasično nasleđe i posvećenost kupcu u srži svakog proizvoda i usluge u 168 godina dugoj tradiciji brenda - od istraživanja sastojaka i testiranja sigurnosti formula, do uređenja enterijera lokalnih prodavnica, sve je podređeno individualnim potrebama kupca.
2. Try before you buy koncept
Kiehl’s je pionir ovog koncepta koji nudi mogućnost isprobavanja proizvoda pre kupovine, ne samo na licu mesta, već i uzorak za isprobavanje kod kuće. U Kiehl’s-u je dostpuna i besplatna analiza kože, a željama klijenta, stručni savetnici preporučuju rutinu za negu kože i daju klijentu komplementarne uzorke za isprobavanje kod kuće.
Koncept isprobavanja proizvoda kod kuće, utvrđen je još tokom osnivanja brenda, davne 1851. Osnivač John Kiehl odlučio je da posveti svoj rad isključivo u pravcu ka najboljoj mogućoj usluzi klijenata. Ova usluga tada je podrazumevala homeopatske i biljne lekove, lekovita ulja, čajeve i sredstva za čišćenje kože zasnovane na botaničkim receptima sa kojima se zakoračilo iz 19. u 20. vek.
3. Recikliranje
Kiehl’s vodi računa o okolini I podstiče kupce da recikliraju proizvode. Program recikliranja funkcioniše po sledećem principu: Za svaki potrošen Kiehl’s proizvod koji donesete dobijate pečat, a kada skupite dovoljan broj pečata možete dobiti poklone i to:
- za 3 ambalaže: balzam za usne (Lip Balm #1),
- za 5 ambalaža: izdvojene proizvode iz linije za putovanja (75ml),
- za 10 ambalaža: izdvojene proizvode u punom pakovanju (u vrednosti do 3500 dinara)
4. Calendula toner
U Kiehl’s-u su posebno ponosni na formule koje postoje još od 60tih godina, poput njihovog najprodavanijeg tonika za lice - u pitanju je Calendula toner, koji sadrži ručno ubrane latice nevena i poznat je po antiinflamatornom dejstvu.
Proizvod je ubzo postao favorit kupaca zahvaljujući svom umirujućem i osvežavajućem dejstvu, a o njegovoj popularnosti govori činjenica da se svakih 12 sekundi u svetu proda jedna bočica ovog tonika. Formula ne sadrži alkohol i nežno čisti kožu. Calendula toner namenjen je normalnoj ka masnoj koži, uključujući osetljivu.
5. Crème de Corps
Jedan od bestsellera i takođe jedan od najprepoznatljivijih proizvoda brenda. Godišnje se proizvede u tolikim kolicčnama, da bi Empire State Buliding mogao da se napuni tri puta!
Crème de Corps je mleko za negu tela zasnovano na sastojcima ši butera i ulja avokada.
U pitanju je vrlo bogat proizvod za negu kože, koji njenu strukturu čini mekšom i nežnijm u kratkom vremenskom roku.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti