„Gledaj kako rastemo“ je prva akcija u okviru „Velike nedelje“ projekta „Zasadi drvo“ koji su pokrenule kompanije Adria Media Group i dm drogerie markt. Akcija za najmlađe školarce organizovana je uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja. Sadnice belog bora iz rasadnika JP “Srbijašume” spakovane su u 1200 paketa i distribuirane svim osnovnim školama u Srbiji uz pomoć učenika srednje Šumarske škole iz Kraljeva.

„Izuzetno smo zadovoljni jer su svi prvaci u zemlji dobili priliku da prisustvuju sadnji i da saznaju više o važnosti pošumljavanja. Edukacija je ključ i zato, pored sadnje, veliku pažnju posvećujemo edukativnim projektima namenjenim deci. Zahvalni smo našim partnerima koji omogućavaju da projekat „Zasadi drvo“ postavlja sve ambicioznije ciljeve i ostvaruje sve značajnije rezultate,“ izjavila je Ana Aleksić, članica uprave kompanije Adria Media Group.

sadnja  .jpg
Promo 

Poslednja nedelja februara za projekat „Zasadi drvo“ je „Velika nedelja“ jer će je obeležiti 3 važna događaja. Nakon sadnje s prvacima, u subotu, 26. februara, organizovana je zajednička sadnja zaposlenih u kompanijama Adria Media Group i dm drogerie markt, a završava se 28. februara Forumom stručnjaka „Veliko pitanje“ na Šumarskom fakultetu. Stručnjaci, partneri i saradnici projekta će u šest panela dati odgovore na velika pitanja i postaviti putokaz za sve buduće zajedničke aktivnosti.

Akciju „Zasadi drvo“ pokrenuli su Adria Media Group i kompanija dm drogerie markt sa institucionalnim partnerima: Ministarstvom poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede - Uprava šume, JP "Srbijašume", JP "Vojvodinašume", Pokretom gorana Srbije, Privrednom komorom Srbije, Botaničkom baštom "Jevremovac“, Šumarskim fakultetom u Beogradu i Šumarskom školom Kraljevo. Od ove sezone partneri projekta su i Ministarstvo prosvete, nauke i tehnologije i Zavod za zaštitu prirode.

sadnja 2.jpg
Promo