Brzina promena sveta u kojem živimo može dovesti do gubitka osećaja pripadanja zajednici koje smo inače deo, a razlike koje postoje između svih nas čine proces međusobnog prilagođavanja naizgled nemogućim. Svesna tog globalnog osećaja izdvojenosti, kompanija Mars, kroz jedan od svojih brendova M&M’S, nastoji da podseti ljude širom sveta da, uprkos našim razlikama, ono što nam je svima zajedničko i što nas povezuje jeste naša jedinstvenost.

M&M’S, brend prepoznatljiv po svojim šarenim i jedinstvenim likovima, oduvek je bio sinonim za zabavu i raznovrsnost. U nameri da nastavi i poboljša promovisanje inkluzije u svetu, sada ima za cilj da do 2025. godine kroz moć zabave uključi sve i poboljša osećaj pripadnosti za 10 miliona ljudi širom sveta. Studije su pokazale da je naša želja da pripadamo jaka koliko i naša želja da budemo voljeni i ta želja je zajednička za sve ljude, bez obzira na kulturu, rasu, etničku pripadnost, ili gde se nalaze i žive. M&M’S je ovo iskoristio da stvori M&M’S FUNd – savetodavni odbor čija je uloga praćenje uticaja brenda na misiju kompanije, koji će ponuditi resurse, mentorstvo, mogućnosti i finansijsku podršku u umetničkom i zabavnom prostoru kako bi ljudi doživeli iskustva osećaja pripadnosti.

Jačanje svesti o važnosti diverziteta i inkluzije za ovaj brend označava brigu o svakom detalju i aspektu poslovanja, kao što su negovanje jedinstvenosti kroz raznoliku bazu zaposlenih kompanije koja slavi različitosti kultura, porekla i generacija. Kompanija Mars, kao društveno odgovorna kompanija, već duži niz godina posvećuje značajnu pažnju društvenim problemima i pitanju inkluzije, kako bi unapredili svoje poslovanje, ali i podigli svest javnosti o izazovima sa kojima se ugrožene grupe susreću na svakodnevnom nivou.

M&M'S vizual 1.jpg
m&m 

Ove godine, kako bi potvrdio svoju svrhu i prikazao svet u kome svako oseća da pripada, M&M'S prolazi kroz određene promene koji će ljubitelji brenda uočiti u brendiranju, karakteristikama, iskustvu i proizvodima brenda. Prepoznatljiva paleta boja brenda biće proširena, a koristiće se i razni oblici i veličine M&M'S bombonica kako bi se prikazalo da je zabavnije kada smo svi jedinstveni. Takođe, napravljen je svež i moderan osvrt na izgled voljenih likova brenda kako bi se naglasila važnost samoizražavanja i moć zajednice, jer su upravo njihov izgled, ličnost i priče ono što ih čini jedinstvenim i predstavnicima današnjeg društva.

„Mars je kompanija vođena svrhom koja je ukorenjena u naše poslovanje, ali sada se suočavamo sa izazovom kako da to istinski oživimo na polici kroz ono što naši brendovi predstavljaju. Danas se Mars transformiše, inovira i razvija na načine koji potvrđuju našu posvećenost pozitivnom uticaju na svet oko nas – a razvijena M&M’S svrha još jedan je primer kako naši brendovi nastoje da stvaraju bolje trenutke da izmame svetu osmeh. Nova globalna posvećenost brenda M&M’S samo je jedna od mnogih akcija kompanije Mars da bi se stvorio svet u kome je društvo inkluzivno. Na nama je da globalne vrednosti kompanije primenimo na domaće tržište, i da ih što više približimo javnosti“, izjavila je Vanja Vagić, menadžerka korporativnih poslova kompanije Mars.

Vanja Vagić.jpg
Promo 

Kao brend koji postoji više od 80 godina, njihov imperativ jeste da nastave da se razvijaju kako bi odražavali dinamičniji, progresivniji svet u kome živimo. To, između ostalog, uključuje posvećenost formiranju rodno balansiranih rukovodećih timova i sprovođenje nezavisne godišnje revizije raznovrsnosti oglašavanja. Misija M&M’S brenda je da stvori svet u kome se svi osećaju da pripadaju – svet zabave za sve.