Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

M&M’S se posvećuje stvaranju sveta gde se svi osećaju prihvaćeno

Izvor Elle

U nameri da podstakne prihvatanje i negovanje različitosti, M&M’S pokreće globalnu platformu za povećanje osećaja pripadnosti

 M&M'S vizual.JPG Izvor: m&m

Brzina promena sveta u kojem živimo može dovesti do gubitka osećaja pripadanja zajednici koje smo inače deo, a razlike koje postoje između svih nas čine proces međusobnog prilagođavanja naizgled nemogućim. Svesna tog globalnog osećaja izdvojenosti, kompanija Mars, kroz jedan od svojih brendova M&M’S, nastoji da podseti ljude širom sveta da, uprkos našim razlikama, ono što nam je svima zajedničko i što nas povezuje jeste naša jedinstvenost.

M&M’S, brend prepoznatljiv po svojim šarenim i jedinstvenim likovima, oduvek je bio sinonim za zabavu i raznovrsnost. U nameri da nastavi i poboljša promovisanje inkluzije u svetu, sada ima za cilj da do 2025. godine kroz moć zabave uključi sve i poboljša osećaj pripadnosti za 10 miliona ljudi širom sveta. Studije su pokazale da je naša želja da pripadamo jaka koliko i naša želja da budemo voljeni i ta želja je zajednička za sve ljude, bez obzira na kulturu, rasu, etničku pripadnost, ili gde se nalaze i žive. M&M’S je ovo iskoristio da stvori M&M’S FUNd – savetodavni odbor čija je uloga praćenje uticaja brenda na misiju kompanije, koji će ponuditi resurse, mentorstvo, mogućnosti i finansijsku podršku u umetničkom i zabavnom prostoru kako bi ljudi doživeli iskustva osećaja pripadnosti.

Jačanje svesti o važnosti diverziteta i inkluzije za ovaj brend označava brigu o svakom detalju i aspektu poslovanja, kao što su negovanje jedinstvenosti kroz raznoliku bazu zaposlenih kompanije koja slavi različitosti kultura, porekla i generacija. Kompanija Mars, kao društveno odgovorna kompanija, već duži niz godina posvećuje značajnu pažnju društvenim problemima i pitanju inkluzije, kako bi unapredili svoje poslovanje, ali i podigli svest javnosti o izazovima sa kojima se ugrožene grupe susreću na svakodnevnom nivou.

 M&M'S vizual 1.jpg Izvor: m&m

Ove godine, kako bi potvrdio svoju svrhu i prikazao svet u kome svako oseća da pripada, M&M'S prolazi kroz određene promene koji će ljubitelji brenda uočiti u brendiranju, karakteristikama, iskustvu i proizvodima brenda. Prepoznatljiva paleta boja brenda biće proširena, a koristiće se i razni oblici i veličine M&M'S bombonica kako bi se prikazalo da je zabavnije kada smo svi jedinstveni. Takođe, napravljen je svež i moderan osvrt na izgled voljenih likova brenda kako bi se naglasila važnost samoizražavanja i moć zajednice, jer su upravo njihov izgled, ličnost i priče ono što ih čini jedinstvenim i predstavnicima današnjeg društva.

„Mars je kompanija vođena svrhom koja je ukorenjena u naše poslovanje, ali sada se suočavamo sa izazovom kako da to istinski oživimo na polici kroz ono što naši brendovi predstavljaju. Danas se Mars transformiše, inovira i razvija na načine koji potvrđuju našu posvećenost pozitivnom uticaju na svet oko nas – a razvijena M&M’S svrha još jedan je primer kako naši brendovi nastoje da stvaraju bolje trenutke da izmame svetu osmeh. Nova globalna posvećenost brenda M&M’S samo je jedna od mnogih akcija kompanije Mars da bi se stvorio svet u kome je društvo inkluzivno. Na nama je da globalne vrednosti kompanije primenimo na domaće tržište, i da ih što više približimo javnosti“, izjavila je Vanja Vagić, menadžerka korporativnih poslova kompanije Mars.

 Vanja Vagić.jpg Izvor: Promo

Kao brend koji postoji više od 80 godina, njihov imperativ jeste da nastave da se razvijaju kako bi odražavali dinamičniji, progresivniji svet u kome živimo. To, između ostalog, uključuje posvećenost formiranju rodno balansiranih rukovodećih timova i sprovođenje nezavisne godišnje revizije raznovrsnosti oglašavanja. Misija M&M’S brenda je da stvori svet u kome se svi osećaju da pripadaju – svet zabave za sve.

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity