Pored iskustva saradnje sa velikom korporacijom i pristupa svim kanalima promocije kompanije, preduzetnice su dobile priliku i da otvore nova vrata za širenje svog posla, jer će njihovi proizvodi biti dostupni potrošačima u svih 35 gradova, gde Lidl ima svoje prodavnice.
„Saradnja sa Lidlom je jedno potpuno novo i jedinstveno iskustvo, budući da su “Boom” kuglice nove na tržištu. Transparetnost, profesionalnost i predusretljivost na svakom koraku saradnje lako su nas vodili kroz ceo projekat. Podrška u trenutku kada “Boom” kuglice pronalaze svoj put na tržištu puno znači, posebno što njima Lidl omogućava vidljivost i dolazak do velikog broja potrošača širom Srbije, za koje se nadamo da će biti osvojeni jedinstvenim ukusima naših proizvoda premium kvaliteta“, izjavila je Ana Stanojević, preduzetnica I vlasnica brenda “Boom” kuglica.
Ruku pod ruku sa „Boom“ kuglicama na policama Lidla, u nedelji od 6. oktobra, naći će se još više od 30 proizvoda koje su proizvele pobednice Lidlovog konkursa „Snažne. Hrabre. Važne.”. Samo neki od njih su ulje od oraha, prirodni sokovi od kupine i cvekle, jabukovo sirće, vegeta bez soli i aditiva, ali i pojedini kozmetički preparati poput šampona protiv peruti i kreme za ruke.
U okviru projekta „Snažne. Hrabre. Važne.“, koji za cilj ima podršku upravo ženskom preduzetništvu u našoj zemlji, Lidl je u saradnji sa Fondacijom Ana i Vlade Divac sproveo i studiju pod nazivom „Studija o podršci ženskim preduzetničkim aktivnostima i inicijativama u Srbiji“. Ovo istraživanje je pokazalo da su u Srbiji, samo 33% preduzetnica žene, a samo 25% preduzeća u Srbiji je u vlasništvu žena, mahom jer one teže pristupaju izvorima finansiranja, manje su umrežene, prisutna je rodna segregacija u obrazovanju, teže usklađuju rad, privatni i porodični život i slično. Dodatno, one koje se i odluče za put preduzetnice najčešće osnivaju mikro i mala preduzeća – čak 99% njih. Podrška koja im je potrebna najviše se odnosi na prostor za plasiranje proizvoda, veću vidljivost, edukaciju i mentorstvo.
O Lidlu
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa više od 12.000 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 63 prodavnica u 35 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” za 2021. i 2022. godinu.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti