Da se sve više žena odlučuje na preduzetnički korak, pokazuje i interesovanje za She’s Next veliki edukativni događaj, koji je pod pokroviteljstvom kompanije Visa okupio u MTS dvorani više od 800 žena. One su imale prilike da čuju lična iskustva nekih od najuspešnijih žena u Srbiji, kao i korisna predavanja iz oblasti finansija, digitalnog marketinga i networkinga.

„Žensko preduzetništvo je važan element svake ekonomije a i razvojna snaga lokalne privrede. Kao lider u elektronskom plaćanju kompanije Visa želi da osnaži taj preduzetnički duh i da podrži žene u Srbiji da ostvare svoju ekonomsku nezavisnost. She’s Next zajednica već broji više od 4700 članica ali se nadam da će ih biti sve više kao i da će one sa svojim biznisima biti sve vidljivije u javnosti kako bi poslužile kao inspiracija drugima. Mnoge dame imaju zaista sjajne ideje i ambiciju, ali ih koči bojazan da neće biti uspešne ili da će naići na nerazumevanje. Zato verujem da su im motivišuća iskustva važna gotovo isto koliko i praktični saveti. A She’s Next je upravo kombinacija oba“, rekao je o glavnim motivima za kreiranje She’s Next zajednice Vladimir Đorđević, regionalni direktor kompanije Visa za jugoistočnu Evropu.

Veliki edukativni She’s Next događaj okupio je edukatore, ekspertkinje i članice udruženja. Članice zajednice su bile u prilici da prisustvuju panelu na kom se govorilo o započinjanju biznisa i rukovođenju kompanijom. Svoja dragocena iskustva sa njima su podelile članice She’s Next veća žena – Milica Ličina Čalija, direktorka kompanije Anđeli, Marija Kilibarda, osnivačica KI brenda, Svetlana Drinjaković, vlasnica Smart media produkcijske kuće, Nina Milović i Nađa Jokanović, osnivačice WANNABE Magazine-a, kao i Aleksandra Bezmarević Stević, vlasnica digital agencije Dream Maker, a koja je ujedno održala i radionicu na temu organizovanja infuence kampanje.

S' leva na desno Milica Ličina Čalija, Biljana Stepanović, Nina Milović,....jpg
ivana todorovic 

Mehanizmi podrške preduzetnicama jesu jedna od nezaobilaznih i uvek aktuelnih tema, a svoje mišljenje su iznele Branislava Simanić, direktorka Sektora za preduzetništvo Privredne komore Srbije i Tatjana Mamula Nikolić, članica UO Udruženja poslovnih žena Srbije.

Centralni deo događaja bile su radionice i aktivacije, a one su preduzetnicama dale praktične alate, koji su korisni za dalje preduzetničke poduhvate. Neke od tema predavanja bile su finansijsko planiranje, networking ali i predavanja iz sfere korišćenja društvenih mreža za promociju svog biznisa. Takođe, niz aktivacija je pružio priliku da saznaju više o značaju vizuelnog identiteta, dizajna i veštinama potrebnim za dobar javni nastup.

Jedan od ciljeva She’s Next inicijative je kreiranje zajednice žena koja će biti baza za njihovo informisanje, edukaciju i međusobno umrežavanje.

Jovana Tufegdžić, menadžerka korporativnih komunikacija kompanije Visa z....jpg
ivana todorovic 

O Visa Inc.

Visa Inc. (NYSE: V) je svetski lider u digitalnim plaćanjima. Naša misija je da povežemo svet kroz najinovativniju, najpouzdaniju i najsigurniju mrežu plaćanja – omogućavajući pojedincima, preduzećima i ekonomijama da napreduju. Naša napredna globalna mreža za obradu, VisaNet, obezbeđuje bezbedna i pouzdana plaćanja širom sveta, i sposobna je da obrađuje više od 65.000 poruka o transakcijama u sekundi. Uporan fokus kompanije na inovacije je katalizator za brzi rast povezane trgovine na bilo kom uređaju i pokretačka snaga koja stoji iza sna o bezgotovinskoj budućnosti za sve, svuda. Kako svet prelazi sa analognog na digitalni, Visa našim brendom, proizvodima, ljudima, mrežom i opsegom želi da preoblikuje budućnost trgovine. Za više informacija posetite usa.visa.com/about-visa, rs.Visa.com, www.facebook.com/VisaSerbia.