Ove nedelje, naš glavni grad, Beograd, domaćin je jedinstvene izložbe na kojoj se spaja vrhunski kvalitet sa luksuznim lifestyleom, a reč je o Galeriji Automobila Srbije. Specijalna manifestacija održava se na posebnoj lokaciji na savskoj promenadi i pod svodovima najvećeg tržnog centra u regionu - Galerije.
Sjajan događaj koji ne smete propustiti traje do 22. oktobra, te na raspolaganju imate još samo nekoliko dana kako biste uživali u predstavljanju automobila koje ranije niste mogli da vidite na tržištu. Izložba automobila nudi vam priliku da izbliza pogledate, doživite i osetite 60 jedinstvenih modela poslednje generacije.
Uronite u svet raskoši na eventu na kojem su predstavljeni poznati brendovi kao što su Mercedes, Tojota, Kia, Volvo, Džili, Hjundai, Ford, MG, Nisan, Čeri, Pežo, Opel, Reno, Dačia, Suzuki, Škoda, Fiat, JEEP, Alfa Romeo.
PR menadžer Toyota Srbije, Aleksandar Andrić, otkriva da brend donosi "jednu premijeru, Prius pete generacije, koji se upravo pojavio na evropskom tržištu". Aleksandar zaključuje da je "Toyota sinonim za kvalitet, to su automobili koji se ne kvare, koji imaju najdužu garanciju na tržištu."
Bilo da ste ljubitelj klasičnih benzinaca ili dizelaša ili veće poštovanje gajte prema hibridima i najsavremenijim električnim modelima, jedno je sigurno – ova ponuda ispuniće svačija očekivanja.
Brend menadžer kompanije Grand motors za Ford, Nemanja Simić, podelio je sa nama da će "ljubitelji automobila imati priliku da vide naše najprodavanije modele kao što su Ford Focus, mali SUV Puma i porodični SUV Kuga." Nemanja podvlači da se "pre svega, Ford brend se izdvaja po tradiciji dugoj 120 godina. Danas Ford tu tradiciju interpretira kroz svoje ikone na potpuno jedan moderan način, tako da je za sledeću godinu najavljen prvi evropski Explorer, koji će biti potpuno električni, kao i model Kapri."
Najnoviji, najbrži i najluksuzniji četvorotočkaši osvojiće vas svojom elegancijom, lepotom i udobnošću, dok će vas njihove moćne performanse u potpunosti zapanjiti.
Kada je u pitanju brend Renault, izloženi su sledeći modeli:
- Renault Clio, zavodljivi gradski automobil koji je ujedno i najprodavaniji automobil u svom segmentu na domaćem tržištu. Početna cena ovog modela je 15490€, a dostupan je sa benzinskim ili dizelom motorom, u kombinaciji benzinskog motora I fabrički ugradjenog plinskog uredjaja, ali i kao potpuni hibrid. Renault Clio nudi jedinstveno iskustvo vožnje: senzualne i fluidne linije, povezanost i brojne napredne sisteme za pomoć u vožnji.
- Renault Captur, svestrani gradski SUV iz B segmenta, dobro poznat po svom atraktivnom dizajnu i raznim kombinacijama dvobojne karoserije i detalja. Ovaj model startuje po ceni od 19790€, a nudi novu generaciju efikasnih benzinskih motora visokih performansi uz niske troškove održavanja.
- Renault Megane Conquest, automobil za koji kažemo da je hibrid po prirodi, jer je dostupan ili kao mild hibrid sa motorom od 140KS ili 160KS ili kao potpuni hibrid sa motorom od 145KS. Megane Conquest predstavlja novi pristup SUV vozilima: aerodinamična silueta, povećani razmak od tla i sportska snaga. Poznat je po tome što poseduje brojne sisteme za pomoć u vožnji, kao i sistem Multi-Sense koji omogućava vozaču da vozilo prilagodi svom raspoloženju izborom izmedju 3 režima vožnje (Eco, Sport, My Sence) i 8 nijansi ambijentalnog osvetljenja. Početna cena ovog modela je 29190€.
- Renault Austral je najnoviji model iz Renault porodice na domaćem tržištu. U pitanju je visokotehnološki SUV kojim Renault ozbiljno napada C-SUV segment. Ovaj model je dostupan kao mild hibrid sa motorom od 140KS ili 160KS, ili kao potpuni hibrid sa motorom snage od 200KS. U verziji E-Tech full hybrid obezbedjuje do 80% gradske vožnje na električni pogon i uštedu goriva do 40%. Poseduje unapredjeni sistem 4Control treće generacije koji mu omogućava da ima krug okretanja od 10.1m, kao mali gradski automobil. Tu je i 27 naprednih sistema za pomoć u vožnji, Harman Kardon zvučni sistem sa 12 zvučnika , kao i multimedijalni sistem openR sa integrisanim Google uslugama. Renault Austral startuje po ceni od 27490€.
Treba istaći da za sva Renault putnička vozila trenutno važi posebna promotivna Jesenja ponuda.
"Renault je brend sa bogatom istorijom, predvodnik u segmentu električnih vozila u Evropi koji oduvek proizvodi inovativna vozila. Renaultova tradicija se ogleda u tome da proizvodi “vozila za život”, ali sada ide korak dalje i sa novom strategijom “Nouvele Vague” unosi savremenost u automobilsku industriju, pozicionirajući se kao predvodnik u području tehnologija, čiste energije i usluga mobilnosti. Iz ovoga se izvodi zaključak da Renault svojim kupcima nudi ekološka vozila koja zrače toplinom, poseduju savremene tehnologije i svakodnevnici svojih vlasnika daju novi kvalitet."
"Ono po čemu se razlikujemo od ostalih je E-Tech hibridni sistem koji je dizajniran za svakoga. U pitanju je inovativna i ekskluzivna Renaultova tehnologija, zaštićena sa 150 patenata, a razvijena u saradnji sa Renault F1 timovima, koja se oslanja na Renaultovu stručnost u oblasti električnih vozila. E-Tech hibridni sistem vožnje kombinuje motor sa unutrašnjim sagorevanjem, dva električna motora i bateriju, a omogućava do 80% gradske vožnje na električni pogon, do 40% smanjenu potrošnju goriva i niže emisije CO2."
Na Galeriji automobila Srbije predstavljena je kompletna Dacia gama sa novim vizuelnim identitetom brenda u vidu novog amblema, novog logotipa i novih boja karoserije. "Voziti, putovati, uživati, to je duh brenda Dacia. Dacia nudi praktična i pouzdana vozila po najboljoj ceni. Njeni modeli imaju prepoznatljiv stil, poseduju proverene tehnologije I pametna rešenja, ujedno ne nudeći ništa što je suvišno." - istakla je Ivana Randjelovic PR & marketing manager kompanije KEOS.
Predstavili smo kompletnu Dacia gamu sa novim vizuelnim identitetom brenda u vidu novog amblema, novog logotipa i novih boja karoserije. Tu su:
- Dacia Logan, prostrana gradska limuzina koja startuje po ceni već od 14990€. Poseduje praktičnu opremu, modularni prtljažnik i jedan od najprostranijih enterijera u svojoj kategoriji, što znači da će cela porodica uživati u najboljem mogućem iskustvu putovanja.
Dacia Sandero Stepway, robusni i svestrani krosover, lider po prodaji u B segmentu na domaćem tržištu kada su privatni kupci u pitanju. Ovaj model se odlikuje prepoznatljivim kvalitetom materijala, a opremljen je praktičnim tehnologijama kako bi pružio izuzetnu
udobnost. Dostupan je sa benzinskim motorom ili sa fabrički ugradjenim TNG uredjajem, a startuje po ceni od 15490€. - Dacia Jogger, porodični automobil koji se prilagodjava svim potrebama vozača i putnika. Poseduje dužinu karavana, prostranost monovolumena i robusnost SUV-a, a dolazi u varijanti sa 5 ili 7 sedišta. Dostupan je u verziji sa benzinskim motorom, u kombinaciji benzin i fabrički ugradjen TNG uredjaj ili kao potpuni hibrid. Stratuje sa cenom od 17390€.
- Legendarni Dacia Duster je autentični SUV koji odoleva svim terenima, pa nije ni čudo što je baš ono dugi niz godina oficijelno vozilo Gorske Službe Spasavanje Srbije. Dolazi u varijanti sa benzinskim ili dizel motorom ili sa fabrički ugradjenim plinskim uredjajem, a kupci mogu da biraju 4x2 ili 4x4 pogon. Startuje po ceni od 16790€.
Sva Dacia vozila imaju 4 godina garancije, a dostupni su uz kredit sa fiksnom kamatnom stopom u €. Ivana Randjelovic dodaje "Fantastični prodajni rezultati su ono što izdvaja Daciu od ostalih brendova u automobilskoj industriji. Od 2004.godine Dacia je prodala 8 miliona vozila! U Evropi je Dacia Sandero Stepway već 6. godinu za redom najprodavaniji model kada su privatni kupci u pitanu, a Duster se ističe kao najprodavaniji u B SUV segmentu od 2018.godine kada je ista kategorija kupaca u pitanju. Dacia kupci, znaju zašto."
Srđan Đoković, brend menadžer MG brenda za Srbiju, istakao je da MG brend možda jeste novi u Srbiji, ali već iam izgrađeno ime na svetskom tržištu: "MG je englesko-kineski brend. MG sledeće godine slavi 100 godina postojanja. To znači da mi nismo novi brend. Jesmo na srpskom tržištu, ali u svetu nismo. MG se na ovoj manifestaciji predstavlja sa tri brenda, naš udarni model je MG ZS sa početnom cenom od 18.490 evra."
"Mercedes je prvi izmislio automobil koji je na pogon na benzin, tako da sama tehnologija, sam proces celog sklapanja Mercedesa je dosta inovativno i tehnološki savremeno, tako da Mercedes ima gama automobile koji ide na performanse i Mercedes koji ide na luksuz, to je Mercedesova Maybach serija." - izjavio je Nikola Adžić, product expert za brend Mercedes-Benz.
Od 12. do 22. oktobra posetioci imaju mogućnost da pogledaju najnovije modele brenda Nissan - elektrofikovanog crossovera, novog X Trail-a. "Pored elektrifikacije, Nissan je bio prepoznatljiv kao brend, koji je izmislio crossover segment, 3:30 tako da nadam se da će kupci ipak doći do svog crossovera ili nekog mezimca iz Nissan familije." - Nenad Simić, Direktor prodaje i mreže Adriatic Auto, Zastupnik brenda Nissan Srbija.
Dimitrije Ristovski, menadžer prodaje Volvo centar Beograd, ističe da posetioci ovogodišnje Galerije automobila na Volvo štandu imaće prilike da vide celokupnu SUV gamu: "Volvo pre svega važi za jedan prefinjen, sofisticiran brend, pa samim tim, on na neki svojevrstan način bira svoju klijentelu. Ono što je sigurno jeste da vlasnici Volvoa će zasigurno uživati u prvoklasnoj bezbednosti i vrhunskom kvalitetu izrade."
Škoda predstavlja dve sportske varijante, i to jednu električnu varijantu automobila i jednu sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem. "Ja mislim da smo mi jedan od malobrojnih brendova koji imaju prodajni salon u okviru ovog tržnog centra, tako da mislim da je to naša prednost, gde će svi posetioci moći da dobiju još dodatne informacije, da vide još nekih modela." - rekla je Aleksandra Đokić, direktorka marketinga "Autočačak" i predstavnica brenda "Škoda"
Nikola Ivanić, brend menadžer za Chery Srbija, objasnio je da je ovo novi brend u Srbiji sa kojim ljubitelji automobila treba da se upoznaju, a sam brend radi već preko 20 godina, i jedan od najvećih izvoznika i proizvođača samih vozila: "Odnos cene i kvaliteta, garancija je jedna od najbolje pozicioniranih na tržištu, i definitivno sam osećaj u vožnji i mislim da kola pričaju definitivno sama za sebe."
Hyundai na Galeriji automobila Srbije predstavlja verziju modela I10, zatim tu je i Ioniq 5, najprodavaniji električni auto u Srbiji prošle godine. "Ono što se tiče samog brenda Hyndai to je da možemo da se pohvalimo našim kvalitetom, što dokazuje i najbolja garancija od svih brendova, 7 godina bez ograničenja kilometraže, što su uspeli i naši kupci da prepoznaju, te naši rezultati su iz godine u godinu sve bolji i bolji." - izjavio je Vladimir Malbašić, Direktor prodaje u Hyundai Srbija.
Kod ulaza 3 nalazi se štand Opela na kojem su izloženi Opel Crossland, Opel Mokku i Opel Astru, najpopuznatiji i najpopularniji modeli ovog brenda. "Crossland i Moka kao predstavnici SUV segmenta, Opel Astra koja je standardno uvek popularna, tako da za svakoga imamo po nešto, a par metara iza nas nalazi se Peugeot deo štanda, gde su novi 408, novi, potpuno redizajnirani 2008 i 208, kao predstavnik malih gradskih sportskih automobila. " - Miljana Milović, Marketing menadžer za Opel / Peugeot, Stellantis grupacija.
"Ljubitelji automobila će ove godine moći da vide tri modela, od kojih je Jeep Compass prvi, Alfa Tonale drugi i Abarth 595 Turismo kao treći model. Kada govorimo o modelu Jeep Compass, onda je to svakako sigurnost, pouzdanost, bezbednost, kao i hibridni motori, koji se smatraju kao minimalni potrošači." - istakao je Aleksandar Nikolić, Auto-kuća Kole Zemun.
Na Galeriji automobila Srbije Geely centar Beograd je istakao Atlas Pro. "Omogućavamo klijentima da pored toga što će malo bliže da se upoznaju sa brendom, sednu u vozilo, da vide koje materijale koristimo, koju tehnologiju ugrađujemo u naša vozila koja imaju sedmogodišnju fabričku garanciju, odmah na licu mesta su u mogućnosti da probaju to isto vozilo i u jednoj i u drugoj varijanti. " - ističu ispred Geely centar Beograd.
"Što se tiče brenda Suzuki, koji kompanija Euro Sumar distribuira pune 32 godine, tu su generalno naši aduti iz SUV segmenta, popularna Vitara, sve popularnija nova generacija S Cross-a, i Jimny koji iznova osvaja srca svih prolaznika na prvi pogled." - izjavio je Andrej Đurašević Direktor prodaje i marketinga u kompaniji Euro Sumar i dodao da brend Suzuki ima već preko jednog veka tradicije.
Svi koji su zainteresovani za svet automobila, ali i oni koji jednostavno žele da iskuse nešto novo, puno uzbuđenja i prekopotrebnog adrenalina imaće prilike da to učine za vreme ove manifestacije koja traje do 22. oktobra.