Jedna od kolekcija koju smo najviše očekivali u 2021. jeste upravo prelazak američke dizajnerke urugvajskog porekla u francusku modnu kuću Chloé. Iako će nastaviti da kreira i za svoju modnu liniju, Gabriela Hearst je tu da pokaže da u njoj ima dovoljno kreativnosti kako za američko, njeno bazično tržište, tako i za renomirano i prefinjeno francusko.
Predstavljamo vam 5 činjenica koje morate znati o najnovijoj liniji ove kreatorke za francusku modnu kuću, a ono što jedva čekamo je da se nađe u radnjama od septembra.
1. Čitava linija je 4 puta više održiva nego ranije
Debitantska kolekcija Hearstove za Chloé za cilj je imala samo jednu stvar - da pokaže kako moda ne gubi na kvalitetu ako se koriste održivi materijali. Njeni komadi uspeli su da dostignu cilj koji je kompanija sebi zacrtala za 2025. čak tri godine ranije, a sve to u zajedinčkoj borbi za što održiviju budućnost.
2. Kolekcija je omaž osnivačici brenda
Mart je poznat kao mesec žena, a Gabi, kako je prijatelji zovu, odlučila je da svoj prvi Chloe talas posveti ženama koje su gradile ovaj brend pre nje - Phoebe Philo i Stella McCartney.
3. Sve je počelo od jednog dugmeta
Dugme od keramike dugo je bilo na pameti ove čedrtesetčetvorogodišnje dizajnerke. Mermerni motivi ovog ukrasa bili su joj glavna inspiracija, a umetanje istog na prepoznatljive Chloe džempere prava zabava. Koristila je materijale poput rose kvartza, ametista i lapisa lazulikoji su postali bajkoviti detalj svakog pojedinačnog komada.
4. Zvezda je ponovo rođena
Edith bag je nešto za šta je Hearstova govorila da je prva stvar kojoj želi da da omaž u novoj kolekciji. Rezultat je 50 vintage "Editovki" koje su napravljene od materijala koji nije iskorišćen za odeću.
5. Trend puffcho
Čudan termin, zar ne? Puffcho predstavlja hibrid ponča i puff jakne, a u beleškama sa revije opisan je kao "opušten, a opet urban". Multikolorizam ovog komada dodatno ističe njegovu razigranost, a mi možemo samo da tvrdimo da ćemo ga viđati i u nekim narednim sezonama.
Pripremio: Aleksandar Nastasijević