Brend Alameda Turquesa je pokrenut slučajno i to kada je Anna napravila narukvice s pomponima za svoje dve ćerke. Narukvice su doživele veliki uspeh na društvenim mrežama pa je Anna uz pomoć svoje ćerke Caroline odlučila da dizajnira obuću.
Prepoznatljiv motiv njihovih kolekcija su šareni pomponi koji su izuzetno popularni ove sezone pa ih možete pronaći na cipelama i torbicama velikih svetskih kuća.
Pored ravnih i wedge sandala koje su standardni deo kolekcije, Anna i Carolina su postale prepoznatljive i po chic baletankama ukrašenim resicama, kožnim motivima i naravno, pomponima.
Foto: Instagram / alamedaturquesa
Foto: Instagram / alamedaturquesa
Sve cipele su proizvedene u Portugalu, ručno su izrađene, a za ukrašavanje jedne potrebna su 4 sata. Ljubiteljka brenda je i italijanska trendseterka Anna Dello Russo koja je za Nedelju mode u Parizu odabrala šarenu ogrlicu s potpisom kreativnih Portugalki.
Foto: Instagram / alamedaturquesa
Izvor: Buro 24/7
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti