Tradicija i avangarda ujedinile su, još jednom, snage da bi promenile izgled legendarnim klasicima iz sveta mode. Ovog puta španski modni brend Loewe pozvao je japanskog dizajnera Junya Watanabu da redizajnira izgled njegove čuvene torbe Amazona.
„Divio sam se radu Junyae, njegovom načinu na koji se igra klasicima, pa sam želeo da vidim njegovu perspektivu primenjenu na Loewe“, priseća se Stuart Vevers, kreativni direktor španskog brenda, dodajući da im je japanski dizajner prikazao torbu Amazona u potpuno novom svetlu.
Nakon nekoliko meseci razgovora i sastanaka, obe firme predstavile su zajedničku kolekciju u Tokiju.
Rezultat jednog zajedničkog ulaganja kao što je ovo – zbog evidentne razlike u stilovima obe firme – jeste upečatljiva kolekcija u ograničenom izdanju koja ujedinjuje najekskluzivniji luksuz sa urbanom i transgresivnom estetikom.
„Kada treba da izaberem saradnike, činjenica da je njegova fabrika ima najbolje moguće eksperte odlučujući je faktor. To je ono što brend Loewe čini tako dobrim saradnikom“, kaže japanski dizajner Junya Watanabe.
Capsule kolekcija, koja će pratiti ledendarnu torbu u novom ruhu, sastoji se od pantalona, moderne teksas jakne, suknje napravljene od kože i mini suknje koja kombinuje kožu i teksas.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti