6 francuskih modnih brendova koje chic devojke obožavaju: Za Sézane ste čuli, a za Soeur?

Predstavljamo francuske brendove koji su za kratak period postali viralni, a koji su privukli pažnju najstilizovanijih devojaka.

Foto: Bertrand-Hillion Marie-Paola/ABACA / Abaca Press / Profimedia

Od Sézane do Soeur, ovi brendovi su jedna od dobro čuvanih tajni Francuskinja, delom zaslužni za njihov chic izgled. Trendovi se menjaju, ali one ostaju oličenje dobrog stila jer je očigledno da neki stereotipi postoje s razlogom. Naša selekcija manjih francuskih modnih brendova, ovog puta gleda šire od ekskluzivnog glamura i predstavlja pristupačne brendove koje ćete obožavati. Krenimo redom!

Sézane

Morgane Sézalory je pokrenula sada kultni francuski brend odeće Sézane 2013. godine. Tokom poslednje decenije, brend je prešao iz početne tačke u sertifikovani brend koji je postao poznat najpre u Francuskoj, a u međuvremenu je stekao slavne obožavateljke kao što su Selena Gomez, Sienna Miller i Kate Middleton. Takođe je sarađivao sa brendovima kao što su Sea NY, Farm Rio i Madewell.

Sézane je možda najpoznatiji po svojim mekanim džemperima od mohera i boho bluzama, ali odeljak aksesoara ovog brenda raste iz godine u godinu: princeza od Velsa je obožavateljka njegovih kaiševa, dok je nedavno proširena kolekcija torbi postala veliki hit među modnim insajderima.

Soeur

Sestre Domitille i Angélique Brion odlučile su da obuku žene svih generacija kada su 2008. godine osnovale brend Soeur. Ako tražite moderniji pristup klasičnom francuskom stilu, ovo je pravi brend za vas – dizajni su fokusirani na strukturu i oblik, pozajmljujući elemente muške mode kako bi stvorili kul komade koje nećete videti nigde drugde. Opsednuti smo njihovim pamučnim modelima inspirisanim radnom odećom i kombinezonima, kao i pantalonama balon kroja i kaputima.

Sandro

Sandro je bio jedan od prvih brendova koji je pokrenut na tržištu srednje luksuznih cena. Evelyne Chetrite je osnovala brend 1984. godine, sa ciljem da stilizuje žene iz Pariza u osnovne i klasične komade koji su u skladu sa trendovima, ali koji će opstati kroz vreme. Brend se i danas drži ove filozofije i postigao je još više. Sandro Hommes je osnovan 2008. godine, a godinu pre toga brend je prešao sa veleprodaje na otvaranje lanaca prodavnica, kojih sada ima 745 širom sveta.

Claudie Pierlot

Claudie Pierlot je osnovala svoj brend pod istim imenom 1984. godine "za žene iz Pariza". Prototip devojke koja bira ovaj brend je nešto drugačiji od klasične Parižanke - vidimo trenerke inspirisane 1980-im ili glomazne mokasine umesto baletanki te mullet frizure umesto šiški. Ovaj brend je definitivno poznat po odličnom džinsu, sakoima i bluzama sa mašnom.

Maje

Dizajnerka rodom iz Maroka, Judith Milgrom, osnovala je brend Maje 1998. godine. Iako brend ima sve osobine tipične za Pariz (Milgrom je inspirisana svakodnevnim ženama koje vidi na ulici), u kolekcijama se osećaju marokanski uticaji. Francuski brend ima punk i mladalački stil u svom dizajnu i kampanjama (pogledajte Lilu Moss za jesen/zimu 2023), ali elementi u kolekcijama privlače sve uzraste. Ove sezone, mi želimo plisirane mini suknje u kariranom printu i tweed inspirisan Coco Chanel.

The Kooples

The Kooples je ušao na scenu 2007. godine i impresivno stekao popularnost tokom 2010-ih. Poznat je po tome što je savršeno osmislio grunge uniformu sa crnom kožnom jaknom, uskim farmerkama i čizmama do članaka. Brend danas pruža upravo ono što vam treba da uživate u povratku indie-sleaze stila.