Na reklamama u Saudijskoj Arabiji ženama se nikada ne vidi lice. Ono je zamagljeno ili se vide samo oči (žena nosi veo i maramu preko lica).
Kako bi dao svoj doprinos u borbi za ravnopravnost polova, u ovoj konzervativnoj i tradicionalnoj zemlji, slavni Armani, napravio je odličan marketinški štos. U njegovoj radnji u Khobaru, nalaze se reklame sa zamagljenim licima muškaraca-manekena koji nose novu Armani kolekciju.
Inače, na reklamama u Saudijskoj Arabiji muškarcima se uvek vidi lice, kao i ruke i noge... Američki glumac george Clooney od kada je postao arapski zet, oženivši se advokaticom Amal, najtraženiji je maneken na Arapskom poluostrvu. Pored Omega satova, Clooney se smeši sa velikih bilborda u celoj kraljevini i reklamira arapsku kafu.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti