Pravilo da se sačeka sam čas lansiranja kampanje odavno je iza nas. Tome je najviše doprinela popularizacija društvenih mreža, pogotovo Instagrama pa fotke već sa samog snimanja kampanje prvo se pojave na profilima modela a tek posle na zvaničnim stranicama brendova.
Ovoga puta modna kuća Fendi je preduhtrila modele i sve magazine pa je na svom, zvaničnom Instagram profilu šerovala sa fanovima dve slike najnovije kampanje na kojoj su u centru pažnje Kendall Jenner i Lily Donaldson. Na ovaj način, poznata kuća je objavila da su upravo ove modeling cure, zvezde njihove najnovije kampanje. I to one koja se snima za promociju jesenje kolekcije koja je prikazana na nedavno završenom FW izdanju.
Jenner i Donaldson su nasledile Lindsey Wixson i Binx Walton, a na fotografijama koje su se pojavile vidimo ih kako odmaraju na podu, obučene u plave bademantile (na jednoj), igrajući se sa mobilnim, i Fendi kesama (na drugoj).
Naravno, kampanjom je dirigovao veliki Karl Lagerefeld koji već sada tradicionalno fotografiše sve Fendi kampanje.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti