Do sada smo već viđali da dizajneri poziraju u kampanjama sopstvenog brenda. I to kao glavna lica. Tom Ford je često praktikovao da bude lice svojih naočara, kao i u drugim kampanjama za killer aksesoare s njegovim potpisom.
Marc Jacobs, Karl, Diane Von Furstenberg, Jason Wu, Angela Missoni... čak i legendarni Yves Saint Laurent je pozirao obnažen u kampanji za prvi muški parfem kuće, Por Homme, 1971. godine.
Međutim, retko smo imali prilike da vidimo kako neki dizajner pozira ili je glavno lice u kampanji konkurentskog brenda. Da osmisli neku kolekciju, da. Ali da promoviše brend, to svakako ne!
Zato je ova saradnja između Givenchyja i Donatelle Versace skoro pa istorijski momenat za modni svet!
Naime, na svom zvaničnom Instagram profilu, Riccardo Tisci, kreativni direktor brenda je otkrio da će upravo la mamma, Donatella Versace pozirati u jesenjoj kampanji koja će nositi naziv "Givenchy Family". Ako je suditi prema hashtagovima, kampanju je već uslikao duo Mert & Marcus dok se za stajling pobrinula još jedna ikona stila, madam Carine Roitfeld koju očekujemo takođe da vidimo u ovoj kampanji koju s nestrpljenjem iščekujemo!
Kad malo bolje razmislimo, jedini slična saradnja se desila pre 7 godina kada je Victoria Beckham bila zvezda prolećne Marc Jacobs kampanje, ali s obzirom da se to desilo nekoliko meseci pre njenog upuštanja u dizajnerske vode, ova saradnja se u neku ruku i ne računa kao dizajner / dizajner.
Najnovija saradnja je takođe potvrdila činjenicu da je Tisci pored Wanga i Karla, dizajner koji najviše pomera granice u snimanju kampanja. Pamtimo kampanju u kojoj je zvezda bila transseksualna manekenka Lea T., zatim kampanju u kojoj je pozirao albino model Stephen Thompson.
Zato jedva čekamo da vidimo šta nam je još spremio u jesenjoj kampanji.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti