Ako je bilo koja modna kuća oduvek imala jednu te istu prepoznatljivu estetiku u kampanjama, to je onda Versace. Za to verujemo da je velikim delom imala udela Donatella koja je od smrti brata i kreatora Giannija negovala jedan te isti stil koji je uvek bio oblikovan oko seksepila, zavodljivosti i one putene erotike koja je još samo svojstvena Tomu Fordu i Balmainu.
Udeo ipak nije bio samo njen, već i fotografa koji su radili sa ekipom italijanskog giganta. Poslednjih nekoliko godina to je mahom bio uticajni duo Mert & Marcus koji su i ovoga puta stali iza objektiva nove jesenje kampanje brenda.
Gotovo neprepoznatljiva Karlie Kloss, koja na promo fotografijama nosi plavu periku, pozirala je uz koleginice Caroline Trentini i Lexi Boling odevena u prepoznatljive komade iz jesenje kolekcije poput oversize zelene bunde, uzanih haljina color block desena i visokih čizama koje je premijerno obukla Rihanna na ceremoniji Billboard nagrada.
Jednostavan set s industrijskim cevima je poslužio kao odlična podloga za isticanje jarkih akcenata na odeći. Pored ženske kolekcije kampanju prate i dva vizuala iz muške linije.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti