Da li se sećate kada je Carly Kuhn od strane američkog Elle-a bila angažovana da ilustracijama prikaže najnovije Pradine modele?

Očito u želji da ponude nešto novo i zanimljivo, ljudi iz Prade su podstaknuti ovom ELLE akcijom za potrebe najnovije eyewear kampanje angažovali talentovane ilustratore.

Među umetnicima je takođe Kuhn čiji je crtež najavio luckastu i atraktivnu kampanju koja je napravljena za eyewear kolekciju Prada Raw u kojoj dominiraju modeli naočara sa drvenim okvirima.

Pored Carly, tu su i Megan Hess, Blair Breitenstein i Wong Ping dok je kao imaginarni model poslužila Gemma Ward koja je promo lice kampanje.  

Kompletan projekat je naišao u pravo vreme kada sve veći broj dizajnera i brendova angažuje ilustratore poput Donalda Roberstona i Garance Dore da crtežima predstave i dočaraju kolekcije i odevne komade.

Da li je ovo konačno potvrda da moda i umetnost sve više se prepliću? Mi mislimo da jeste. 

The project comes on the heels of a New York Times story proclaiming a fashion art revival, with illustrators like Donald Robertson and Garance Doré doing sketches for major brands.

Miuccia Prada has paired with fine artists before, enlisting James Jean to draw the label's famous Fairy Bags. But those who prefer more modern campaigns are still in the clear—Prada made a tiny fashion film for their new shades, too, and it stars (yay!) Gemma Ward: