Kada pomislute na Burberry, priznajte da vam na um padnu urbane, mlade, talentovane osobe koje nonšalantno šetaju ulicama Londona obučene u klasičan trenč, crazy desene i svilene marame.
Najnovija kampanja Burberryja je okrenuta upravo mladim, urbanim Englezima među kojima je i unuka Keitha Richardsa. Iza objektiva je bio Mario Testino dok je luksuznu boho priču nadzirao Christopher Bailey.
Pored Elle Richardson u kampanji se pojavljuju manekenke Florence Kosky i Amber Anderson, modeli Jaskon Hale i Oscar Tuttiett, kao i glumice Holliday Grainger i Clara Paget, i pevači Tom Odell, Olivier Burslem, Ranald MacDonald i Oscar Robertson. Čak 15 britanskih ambasadora nove urbane mlade scene!
Kampanja je snimljena na ulicama Londona, u komšiluku St James-a. Za one koji broje ovo je treća veća kampanja koja je snimljena na ulicama: Gucci je opkolio Los Anđeles, dok je Miu Miu okupirala Njujork.
Za Ellu ovo nije prva kampanja. Do sada je već bila u kampanji za Paul & Joe Sister, dok smo je na pisti videli kod Burberryja i Sonia Rykiel.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti