Iako se modna industrija konstantno trudi da nam prikaže nešto novo i drugačije, ne možemo a da ne primetimo da se već nekoliko godina ponavljaju neki šabloni, pogotovo u sferama kampanja. Da li je vreme za promenu? Oh, da. A promenu donese veliki igrači koji više ne žele da igraju po pravilima servirajući nam klišeje.
Među njima su svakako Riccardo Tisci i Donatella Versace koji su se udružili u želji da naprave veliki korak za modni svet, pišući novo poglavlje u modnim kampanjama. Ovaj duo koji stoji iza dva velika i moćna modna brenda je uspeo da dugogodišnje prijateljstvo "iskoristi" za poslovnu saradnju.
Od kada je najavljeno da će lice jesenje kampanje Givenchyja biti upravo la mamma, odnosno Donatella, iščekivali smo da vidimo kampanju. Od tada su osvanule tek dve fotografije.
Poslednja koja je juče objavljena na zvaničnom Instagram profilu je izazvala sjajne reakcije svih onih koji su fanovi mode koju već decenijama kreiraju ova dva giganta.
"Pravila su tu da se ruše! Riccardo Tisci je neverovatno talentovan dizajner kog veoma cenim i koji je prevashodno moj dragi prijatelj. Mi smo porodica. Želim da odbacim stara pravila, način rada gde svako radi svoj posao. Vreme je da radimo zajedno, da promovišemo i podržavamo jedni druge. Moda je tu da bude jedna globalna zajednica," izjavila je Donatella apropo najnovije fotografije.
A kako je došlo do moćne i neočekivane saradnje?
"Ja sam predložio Donatelli da bude lice Givenchyja jer je ona za mene prava, istinska modna ikona. Takođe smo nekoliko puta do sada konstatovali kako je vreme da izađemo iz nekih konzervativnih i zastarelih okvira modnog poslovanja i da pošaljemo neku novu, pozitivnu poruku šta je Moda, odnosno šta bi danas trebalo da bude Moda," rekao je Riccardo.
Iza najnovijih fotografija stoji duo Mert Alas & Marcus Piggott, za staling se pobrinula Carine Roitfeld. U fokusu je opet Donatella koja je uslikana sa belom pozadinom koja je još više pocrtala njenu platinastu kosu.
Da li će ova PR akcija doneti promene u modnom svetu videćemo, ali čvrsto želimo da verujemo da će stopama Donatelle i Riccarda krenuti i drugi stvaraoci.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti