Osmi igrač sveta ( u ovom trenutku), španski teniser prvi put se pojavljuje u kampanji Tommyja Hilfingera, kao glavno lice i ambasador brenda nakon što je pre nekoliko meseci objavljeno da je upravo on novo promo lice donjeg veša, odela i parfema s potpisom američkog dizajnera.
Teniska zvezda je tako osvanula na moćnim posterima kampanje obučena u bokserice. Kompletna kampanja je predstavljena na specijalnom događaju na kom je održan turnir poznatih i kome su prisustvovala imena poput Chanel Iman, Noah Mills, dok je ceo događaj sponzorisao upravo Hilfiger.
Hilfiger je u razgovoru za WWD izjavio kako je ovo novo poglavlje u underwear sektoru jer nakon 20 godina, brend koristi nove tehnike proizvodnje koje rezultiraju mikrofiber vlaknima koja imaju neverovatnu rastegljivost, moć upijanju sa svilenom teksturom.
Nadal koji je u top 5 tenisera na svetu poslednjih 12 godina smatra se jednim od najspreminijih i najzgodnijih sportista na svetu pa je samim tim savršen izbor za kampanju u kojoj je u fokusu njegovo moćno telo.
Ovo svakako nije prvi put da Nadal pozira u donjem vešu. Pre 4 godine smo ga videli tik pored Megan Fox u kampanji za Emporio Armani i Armani Jeans.
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti